Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.nlu.edu.ua//jspui/handle/123456789/18416
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКорзіна, І.В.-
dc.date.accessioned2021-01-06T18:03:25Z-
dc.date.available2021-01-06T18:03:25Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationКорзіна І. В. Жертви домашнього насильства: віктимологічна характеристика / І. В. Корзіна // Злочинці і жертви злочинів : матеріали ХХ всеукр. наук. конф. з кримінології для студентів, аспірантів та молодих вчених, м. Харків, 16 листоп. 2020 р. – Харків, 2020. – С. 309–315.ru_RU
dc.identifier.urihttps://dspace.nlu.edu.ua/handle/123456789/18416-
dc.descriptionThe work is aimed at forming a victimological portrait of a victim of domestic violence. To more fully reflect it, the most vulnerable groups of victims were selected: women and children. In the course of the research a set of socio-legal, moral-psychological and biophysical qualities of a person that contribute to the formation of victim behavior is identified.ru_RU
dc.description.abstractРобота спрямована на формування віктимологічного портрету жертви домашнього насильства. Для більш повного його відображення було обрано найбільш уразливі групи потерпілих: жінок та дітей. В ході дослідження виокремлено комплекс соціально-правових, морально-психологічних і біофізичних якостей особи, що сприяють формуванню віктимної поведінки.ru_RU
dc.language.isootherru_RU
dc.publisherХарків : Юрайтru_RU
dc.subjectжертваru_RU
dc.subjectдомашнє насильствоru_RU
dc.subjectвіктимністьru_RU
dc.subjectвіктимна поведінкаru_RU
dc.subjectvictimru_RU
dc.subjectdomestic violenceru_RU
dc.subjectvictimhoodru_RU
dc.subjectvictim behaviorru_RU
dc.titleЖертви домашнього насильства: віктимологічна характеристикаru_RU
dc.typeArticleru_RU
Appears in Collections:Тези, доповіді студентів

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Korzina_309-315.pdf725.79 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.