Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.nlu.edu.ua//jspui/handle/123456789/18320
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Пилипенко, Світлана | - |
dc.contributor.author | Мошинська, Олена | - |
dc.contributor.author | Яковенко, Клавдія | - |
dc.date.accessioned | 2020-12-15T17:31:47Z | - |
dc.date.available | 2020-12-15T17:31:47Z | - |
dc.date.issued | 2019 | - |
dc.identifier.citation | Пилипенко С. Сучасні колізії викладання філософії у навчальних закладах / С. Пилипенко, О. Мошинська, К. Яковенко // Вісник Львівського університету. Серія: Філософсько-політологічні студії. – 2019. – Вип. 22. – С. 83–88. | ru_RU |
dc.identifier.uri | http://fps-visnyk.lnu.lviv.ua/archive/22_2019/14.pdf | - |
dc.identifier.uri | https://dspace.nlu.edu.ua/handle/123456789/18320 | - |
dc.description.abstract | Сьогодні під впливом різноманітних технологій відбуваються трансформації усіх ланок суспільного знання. Цей процес торкнувся і філософії, філософського знання, його презентації в освітній діяльності. В умовах інформаційного суспільства та глобалізації відбулося зіткнення двох тенденцій – класичної та посткласичної. Останні спричинили наявність колізій у викладанні філософії в навчальних закладах. Ці колізії стосуються визначення змісту філософії, форм її презентації, навчальної літератури, мовленєвих практик викладання. | ru_RU |
dc.language.iso | other | ru_RU |
dc.subject | філософське знання | ru_RU |
dc.subject | освіта | ru_RU |
dc.subject | викладання | ru_RU |
dc.subject | колізії | ru_RU |
dc.subject | форми | ru_RU |
dc.subject | засоби викладання | ru_RU |
dc.subject | навчальні заклади | ru_RU |
dc.title | Сучасні колізії викладання філософії у навчальних закладах | ru_RU |
dc.type | Article | ru_RU |
Appears in Collections: | Наукові статті кафедри іноземних мов № 1 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Moshinska_83-88.pdf | 273.75 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.