Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.nlu.edu.ua//jspui/handle/123456789/17726
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorТаволжанський, О.В.-
dc.date.accessioned2020-03-07T19:45:04Z-
dc.date.available2020-03-07T19:45:04Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationТаволжанський О. В. Соціально-виховна робота із засудженими до позбавлення волі : монографія / О. В. Таволжанський ; за ред. проф. В. В. Голіни і доц. Л. П. Оніки. – Харків : Право, 2015. – 192 с.ru_RU
dc.identifier.isbn978-966-458-810-9-
dc.identifier.urihttps://dspace.nlu.edu.ua/handle/123456789/17726-
dc.descriptionThe thesis deals with the theoretical and practical issues of socio-educational work with the sentenced to imprisonment. The current scientific development of theory and practice in socio-educational work with the sentenced has been examined. The analysis of the concept and main features of the socio-educational work with the sentenced to imprisonment has been made. The goal and objectives of socio-educational work with the convicts have been highlighted. The international standards and foreign experience in socio-educational work and similar activities in other countries had been studied. The forms and methods of regulating socio-educational work with the imprisoned are considered. The issue of authorities who implement this activity was resolved. It has been stated that according to the results, received during the research of the convicts’ needs and records, it is necessary to develop the program of social and educational work, including the means for guaranteeing the convict’s needs, defined on the estimation stage. The focus has been made on the necessity for setting the departments by grouping the convicts basing literally on the similarity of their personal features in order to provide the required level of socio-educational work. Herewith while choosing a certain form or method of socio-educational work it is necessary to keep in mind the specifics of separate convicts categories in the correctional facilities too, particularly, based on the criterion of “vulnerability”, the latter includes HIV-infected, tubercular, elderly, pregnant women and women with newborn children and minor convicts. The features of the above-mentioned categories of convicts impact the specifications of the required life skills and correspondingly indicate the determinative directions of socio-educational work with them. The propositions to improve the existing legislation were made based on the carried out analysis.ru_RU
dc.description.abstractРозглянуто сучасний стан наукової розробки теорії та практика організації соціально-виховної роботи із засудженими до позбавлення волі. Здійснено аналіз поняття та основних ознак соціально-виховної роботи із засудженими до позбавлення волі. Висвітлено мету і завдання соціально-виховної роботи із засудженими. Досліджено міжнародні стандарти та зарубіжний досвід проведення соціально-виховної роботи та подібних видів діяльності в інших країнах. Розглянуто нормативне регулювання форм та методів соціально-виховної роботи із засудженими до позбавлення волі. Розкрито питання суб’єктного складу, що здійснюваний вид діяльності. Аргументовано, що за результатами, отриманими в ході вивчення потреб та інформації про засудженого, слід розробляти програму соціально-виховної роботи, включаючи до неї заходи, що дозволять забезпечити потреби засудженого, визначені на етапі оцінки. Підкреслюється, що, для забезпечення необхідного рівня соціально-виховної роботи, слід здійснювати формування відділень на підставі розподілу засуджених на групи саме з огляду на схожість їх особистісних якостей. При цьому при обранні тієї чи іншої форми або методу соціально-виховної роботи слід мати на увазі й специфіку окремих категорій засуджених в УВП, зокрема, за критерієм «уразливості», до них слід відносити ВІЛ-інфікованих та хворих на туберкульоз, осіб похилого віку, вагітних жінок та жінок з новонародженими дітьми, неповнолітніх засуджених. Особливості названих категорій засуджених впливають на специфічність необхідних для формування життєвих компетенцій та, відповідно, вказують на визначальні напрями соціально-виховної роботи з ними. На підставі проведеного аналізу сформульовано пропозиції з удосконалення чинного законодавства.ru_RU
dc.language.isootherru_RU
dc.publisherвидавництво «Право»ru_RU
dc.subjectсоціально-виховна робота з засудженимиru_RU
dc.subjectвиконання покарання у виді позбавлення воліru_RU
dc.subjectвиправлення засудженихru_RU
dc.subjectресоціалізація засудженихru_RU
dc.subjectвиховний вплив на засудженихru_RU
dc.subjectсоціально-психологічна службаru_RU
dc.subjectустанова виконання покаранняru_RU
dc.subjectсоциально-воспитательная работа с осужденнымиru_RU
dc.subjectисполнения наказания в виде лишения свободыru_RU
dc.subjectисправление осужденныхru_RU
dc.subjectресоциализация осужденныхru_RU
dc.subjectвоспитательное воздействие на осужденныхru_RU
dc.subjectсоциально-психологическая службаru_RU
dc.subjectучреждение исполнения наказанийru_RU
dc.subjectsocio-educational work with the sentencedru_RU
dc.subjectexecuting the sentence of imprisonmentru_RU
dc.subjectcorrection of convictsru_RU
dc.subjectre-socialization of convictsru_RU
dc.subjecteducational influence on the convictsru_RU
dc.subjectsocial and psychiatric servicesru_RU
dc.subjectpenitentiary facilitiesru_RU
dc.titleСоціально-виховна робота із засудженими до позбавлення воліru_RU
dc.typeBookru_RU
Appears in Collections:Монографії кафедри кримінології та кримінально-виконавчого права

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Tavolzhansky_monograph_2015.pdf1.07 MBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.