Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.nlu.edu.ua//jspui/handle/123456789/17689
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Кошова, Ю.М. | - |
dc.date.accessioned | 2020-03-01T15:12:25Z | - |
dc.date.available | 2020-03-01T15:12:25Z | - |
dc.date.issued | 2020 | - |
dc.identifier.citation | Кошова Ю. М. Особливості застосування дистанційного супровідного курсу фонетики української мови для іноземних здобувачів вищої освіти на основному етапі навчання / Ю. М. Кошова // Science progress in European countries: new concepts and modern solutions : 11 th intern. sci. conf. papers (Germany, jan. 31, 2020). – Stuttgart, 2020. – P. 40–48. | ru_RU |
dc.identifier.uri | https://dspace.nlu.edu.ua/handle/123456789/17689 | - |
dc.description | The article analyzes the possibility of using distance learning as a foreign language in general and the phonetics of Ukrainian language in particular. The attention is focused on the study of the features of the accompanying phonetics course of Ukrainian language by means of distance education. | ru_RU |
dc.description.abstract | У статті проаналізовано можливість використання дистанційного навчання мови як іноземної взагалі та фонетики української мови зокрема. Акцентовано увагу на особливостях вивчення супровідного курсу фонетики української мови за допомогою засобів дистанційної освіти. | ru_RU |
dc.description.abstract | В статье проанализирована возможность использования дистанционного обучения языку как иностранному вообще и фонетике украинского языка в частности. Акцентировано внимание на особенностях изучения сопроводительного курса фонетики украинского языка с помощью средств дистанционного образования. | - |
dc.description.abstract | В статье проанализирована возможность использования дистанционного обучения языку как иностранному вообще и фонетике украинского языка в частности. Акцентировано внимание на особенностях изучения сопроводительного курса фонетики украинского языка с помощью средств дистанционного образования. | - |
dc.language.iso | other | ru_RU |
dc.subject | дистанційне навчання | ru_RU |
dc.subject | основний етап навчання | ru_RU |
dc.subject | слухо-вимовні навички | ru_RU |
dc.subject | супровідний курс фонетики | ru_RU |
dc.subject | фонетична система | ru_RU |
dc.subject | дистанционное обучение | ru_RU |
dc.subject | основной этап обучения | ru_RU |
dc.subject | слухо-произносительные навыки | ru_RU |
dc.subject | сопроводительный курс фонетики | ru_RU |
dc.subject | фонетическая система | ru_RU |
dc.subject | distance learning | ru_RU |
dc.subject | basic learning level | ru_RU |
dc.subject | audio pronunciation skills | ru_RU |
dc.subject | accompanying phonetics course | ru_RU |
dc.subject | phonetic system | ru_RU |
dc.title | Особливості застосування дистанційного супровідного курсу фонетики української мови для іноземних здобувачів вищої освіти на основному етапі навчання | ru_RU |
dc.type | Article | ru_RU |
Appears in Collections: | Тези, доповіді кафедри іноземних мов № 2 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Koshova_40-48.pdf | 720.95 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.