Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.nlu.edu.ua//jspui/handle/123456789/17577
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Пилипенко, В.Є. | - |
dc.contributor.author | Волянська, О.В. | - |
dc.date.accessioned | 2020-02-12T13:58:24Z | - |
dc.date.available | 2020-02-12T13:58:24Z | - |
dc.date.issued | 2017 | - |
dc.identifier.citation | Пилипенко В. Є. Вітчизняна соціологія освіти: теоретико-методологічні та історичні засади / В. Є. Пилипенко, О. В. Волянська // Вісник Національного університету «Юридична академія України імені Ярослава Мудрого». Серія: Соціологія. – Харків, 2017. – № 4. – С. 81–105. | ru_RU |
dc.identifier.uri | https://dspace.nlu.edu.ua/handle/123456789/17577 | - |
dc.description.abstract | У статті розглядаються теоретико-методологічні та історичні засади вітчизняної соціології освіти, радянський та пострадянський періоди розвитку останньої. Становлення цієї дисципліни пов’язується з функціонуванням суміжних галузей знання: соціології молоді, соціології сім’ї, соціології культури, соціальної психології. Рівень та якість освіти завжди відігравали велику роль у соціальній мобільності, процесах формування елітних груп. Саме латентна функція освіти (надання людині певного статусу, відтворення соціальної нерівності), в першу чергу, є сферою дослідження соціологів. У силу цього дискусії у радянській соціології освіти нерідко мали досить гострий політичний підтекст. Значна увага в статті приділяється тому, як змінювався фокус соціологічних досліджень під впливом «цензури» і в період «зняття заборон». Соціологія освіти і сьогодні вирішує низку «прикордонних» питань теоретичного розмежування з педагогікою, економікою освіти, демографією. Вельми відмінними є існуючи в ній теорії для вироблення образу об’єкта і норм його дослідження. Не завжди є придатними методи, що зарекомендували себе в інших галузях, зокрема методи кількісного аналізу. | ru_RU |
dc.language.iso | other | ru_RU |
dc.publisher | Національний юридичний університет імені Ярослава Мудрого | ru_RU |
dc.subject | соціологія освіти | ru_RU |
dc.subject | історичні засади | ru_RU |
dc.subject | методологічні принципи | ru_RU |
dc.subject | соціальні функції | ru_RU |
dc.subject | sociology of education | ru_RU |
dc.subject | historical bases | ru_RU |
dc.subject | methodological principles | ru_RU |
dc.subject | social functions | ru_RU |
dc.title | Вітчизняна соціологія освіти: теоретико-методологічні та історичні засади | ru_RU |
dc.type | Article | ru_RU |
Appears in Collections: | Наукові статті кафедри соціології та політології |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Pilipenko_Volyanskaya_81-105.pdf | 391.95 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.