Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.nlu.edu.ua//jspui/handle/123456789/17577
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorПилипенко, В.Є.-
dc.contributor.authorВолянська, О.В.-
dc.date.accessioned2020-02-12T13:58:24Z-
dc.date.available2020-02-12T13:58:24Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationПилипенко В. Є. Вітчизняна соціологія освіти: теоретико-методологічні та історичні засади / В. Є. Пилипенко, О. В. Волянська // Вісник Національного університету «Юридична академія України імені Ярослава Мудрого». Серія: Соціологія. – Харків, 2017. – № 4. – С. 81–105.ru_RU
dc.identifier.urihttps://dspace.nlu.edu.ua/handle/123456789/17577-
dc.description.abstractУ статті розглядаються теоретико-методологічні та історичні засади вітчизняної соціології освіти, радянський та пострадянський періоди розвитку останньої. Становлення цієї дисципліни пов’язується з функціонуванням суміжних галузей знання: соціології молоді, соціології сім’ї, соціології культури, соціальної психології. Рівень та якість освіти завжди відігравали велику роль у соціальній мобільності, процесах формування елітних груп. Саме латентна функція освіти (надання людині певного статусу, відтворення соціальної нерівності), в першу чергу, є сферою дослідження соціологів. У силу цього дискусії у радянській соціології освіти нерідко мали досить гострий політичний підтекст. Значна увага в статті приділяється тому, як змінювався фокус соціологічних досліджень під впливом «цензури» і в період «зняття заборон». Соціологія освіти і сьогодні вирішує низку «прикордонних» питань теоретичного розмежування з педагогікою, економікою освіти, демографією. Вельми відмінними є існуючи в ній теорії для вироблення образу об’єкта і норм його дослідження. Не завжди є придатними методи, що зарекомендували себе в інших галузях, зокрема методи кількісного аналізу.ru_RU
dc.language.isootherru_RU
dc.publisherНаціональний юридичний університет імені Ярослава Мудрогоru_RU
dc.subjectсоціологія освітиru_RU
dc.subjectісторичні засадиru_RU
dc.subjectметодологічні принципиru_RU
dc.subjectсоціальні функціїru_RU
dc.subjectsociology of educationru_RU
dc.subjecthistorical basesru_RU
dc.subjectmethodological principlesru_RU
dc.subjectsocial functionsru_RU
dc.titleВітчизняна соціологія освіти: теоретико-методологічні та історичні засадиru_RU
dc.typeArticleru_RU
Appears in Collections:Наукові статті кафедри соціології та політології

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Pilipenko_Volyanskaya_81-105.pdf391.95 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.