Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.nlu.edu.ua//jspui/handle/123456789/16246
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Коломийцева, Ольга Эдуардовна | - |
dc.contributor.author | Дейнеко, Альфия Хамзиивна | - |
dc.contributor.author | Миргород, Диана Алексеевна | - |
dc.date.accessioned | 2019-05-09T11:01:19Z | - |
dc.date.available | 2019-05-09T11:01:19Z | - |
dc.date.issued | 2015 | - |
dc.identifier.citation | Коломийцева О. Э. Калланетика как средство формирования мотивации к занятиям физическим воспитанием студенток юридического ВУЗа / О. Э. Коломийцева, А. Х. Дейнеко, Д. А. Миргород // Наука і освіта. – 2015. – Вып. 4. – С. 86–91. | ru_RU |
dc.identifier.uri | http://nbuv.gov.ua/UJRN/NiO_2015_4_18 | - |
dc.identifier.uri | https://dspace.nlu.edu.ua/handle/123456789/16246 | - |
dc.description.abstract | Сьогодні повсюди обговорюється питання про інтеграцію вищих навчальних закладів в європейський освітній простір і те, що ця реорганізація вимагає перебудови свідомості самого студента. Прийнятий закон про вищу освіту надає більше «автономії» самому ВНЗ за багатьма напрямками, «створює умови для посилення співпраці державних органів і бізнесу з вищими навчальними закладами з метою підготовки конкурентоспроможного людського капіталу для високотехнологічного та інноваційного розвитку країни, самореалізації особистості, забезпечення потреб суспільства, ринку праці та держави у кваліфікованих фахівцях». Сучасні технології викладання дисципліни «Фізичне виховання» у ВНЗ вимагають реорганізації відповідно до прийнятого закону про освіту та інтеграції ВНЗ у європейський освітній простір. Підготовка сучасного молодого фахівця в галузі права вимагає модернізації всього навчального процесу, зокрема підходів до фізичного виховання. Студенти все частіше виявляють бажання займатися сучасними і креативними видами спорту, що викликають зацікавленість та мотивацію до систематичних занять. Калланетика – досить новий, ефективний і доступний вид рухової активності, що дозволяє студенткам підтримувати свої фізичні кондиції і частково покривати негативні наслідки гіподинамії, тим самим сприяючи збереженню і зміцненню здоров'я. При виконанні вправ калланетики слід дотримуватися ряду методичних прийомів, які дозволять зробити заняття ефективними та надати їм оздоровчу спрямованість. Програмно-методичний комплекс «Калланетика», розроблений на основі психологопедагогічних передумов формування мотивації до занять фізичною культурою, включає цільовий, функціональний, результативний блоки, з яких два перших розроблені та впроваджені в практику фізичного виховання студенток юридичного ВНЗ. Перспективи подальших досліджень. Передбачається провести дослідження ступеня впливу занять з калланетики на рівень здоров'я і фізичної підготовленості студенток юридичного вузу. | ru_RU |
dc.description.abstract | Современные технологии преподавания дисциплины «Физическое воспитание» в вузах требуют реорганизации в соответствии с принятым законом об образовании и интеграции вузов в европейское образовательное пространство. Студенты все чаще изъявляют желание заниматься современными и креативными видами спорта, вызывающими заинтересованность и мотивацию к систематическим занятиям. Калланетика – достаточно новый, эффективный и доступный вид двигательной активности, позволяющий студенткам поддерживать свои физические кондиции и частично покрывать негативные последствия гиподинамии, тем самым способствуя сохранению и укреплению здоровья. При выполнении упражнений калланетики следует придерживаться ряда методических приемов, которые позволят сделать занятия эффективными и придать им оздоровительную направленность. Программно-методический комплекс «Калланетика», разработанный на основе психолого-педагогических предпосылок формирования мотивации к занятиям физической культурой, включает целевой, функциональный, результативный блоки, из которых два первых разработаны и внедрены в практику физического воспитания студенток. | - |
dc.language.iso | other | ru_RU |
dc.subject | калланетика | ru_RU |
dc.subject | студентки | ru_RU |
dc.subject | мотивация | ru_RU |
dc.subject | программно-методический комплекс | ru_RU |
dc.subject | мотивація | ru_RU |
dc.subject | програмно-методичний комплекс | ru_RU |
dc.title | Калланетика как средство формирования мотивации к занятиям физическим воспитанием студенток юридического ВУЗа | ru_RU |
dc.title.alternative | Калланетикa як засіб формування мотивації до занять фізичного виховання студенток юридичних ВНЗ | ru_RU |
dc.title.alternative | Callanetics as a means of forming motivation to physical education lessons of female students’ of law universities | ru_RU |
dc.type | Article | ru_RU |
Appears in Collections: | Наукові статті кафедри фізичного виховання № 1 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Kolomiytseva_Deyneko_Mirgorod_86-91.pdf | 277.72 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.