Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.nlu.edu.ua//jspui/handle/123456789/16094
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorРадутний, О.Е.-
dc.date.accessioned2019-03-08T12:26:22Z-
dc.date.available2019-03-08T12:26:22Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationРадутний О. Е. Кримінально-правова охорона діяльності, пов’язаної з обігом криптовалют: від ілюзії до факту / О. Е. Радутний // Кримінальна юстиція: quo vadis? : IV Львів. форум кримінал. юстиції : зб. тез міжнар. наук.-практ. конф. (20–22 верес. 2018 р. м. Львів). – Львів, 2018. – С. 147–151.ru_RU
dc.identifier.urihttps://dspace.nlu.edu.ua/handle/123456789/16094-
dc.descriptionThe article argues that the full regulation of activities related to the circulation of cryptocurrency is the only fact of the near future and should be fully implemented at the level of civil, economic, financial and other branches of law, based on which within the framework of criminal law relations and preventive functions, not only on the basis of existing traditional norms, but thanks to the careful development of legislation on criminal liability. The etatist approach, according to which any state is not responsible to society or an individual citizen, becomes unacceptable given the practice of the European Court of Human Rights and the Seoul Action Plan of the Community of Democracies A/57/618 of November 19, 2002, which formulated the main elements of representative democracy and a set of measures to promote it. Therefore, the international legal community no longer recognizes the right for the state to have unlimited power to do with his people whatever it pleases, to impose such a will that hinders the development of social relations and scientific and technical progress. If all or most influential states responded to the emergence of cryptocurrency in the same way, in a coordinated manner and by way of a general ban, a corresponding article would appear in the relevant regulatory acts of foreign countries and the Criminal Code of Ukraine with the prohibition of such activities. But history has already turned the corner, democratic governments with the idea of civil society really appeared, supporting the idea of cryptocurrencies that it marked the overcoming of the point of no return. Under such conditions, everyone who will now try to ban cryptocurrencies or fight them will remain on the sidelines of economic, scientific, technical and other development.ru_RU
dc.description.abstractВ статті стверджується, що повноцінне регулювання діяльності, пов’язаної з обігом криптовалют, є безальтернативним фактом найближчого майбутнього і повинне повною мірою відбутися на рівні цивільного, господарського, фінансового та інших галузей права, на підґрунті чого у межах кримінально-правових відносин з’явиться можливість здійснення охоронної та превентивної функцій не тільки на підставі чинних традиційних норм, але завдяки обережному розвитку вітчизняного законодавства про кримінальну відповідальність. Етатистський підхід, за який держава не несе відповідальності перед суспільством або окремим громадянином, поступово стає виглядати дикунським з огляду на практику ЄСПЛ та схвалений Співтовариством демократій Сеульський план дій А/57/618 від 19 листопада 2002 р., в якому сформульовані основні елементи представницької демократії та комплекс заходів щодо її заохочення. Тому більшістю міжнародної правової спільноти за державою вже не визнається право на необмежену владу робити зі своїм народом все, що їй заманеться, нав’язувати йому таку свою волю, яка гальмує розвиток суспільних відносин та науково-технічний прогрес. Якщо б всі або більшість впливових держав відреагували на появу криптовалют однаково, узгоджено та у спосіб одностайної заборони, то у відповідних нормативних актах зарубіжних країн та КК України просто з’явилася би відповідна стаття з приводу заборони такої діяльності. Але історія вже повернула за інший ріг, відразу виявилися настільки просякнуті ідеєю громадянського суспільства державні уряди, які дійсно підтримали ідею криптовалют і взялися до її розвитку та запровадження, що ознаменувало собою перетинання точки неповернення. За таких умов кожний, хто відтепер спробує забороняти криптовалюти або вести боротьбу з ними, залишиться на узбіччі економічного, науково-технічного та іншого розвитку.ru_RU
dc.description.abstractВ статье утверждается, что полноценное регулирование деятельности, связанной с оборотом криптовалют, является безальтернативным фактом ближайшего будущего и должно в полной мере состояться на уровне гражданского, хозяйственного, финансового и других отраслей права, в основе чего в рамках уголовно-правовых отношений появится возможность осуществления охранной и превентивной функций не только на основании действующих традиционных норм, но благодаря осторожному развитию законодательства об уголовной ответственности. Этатистский подход, согласно которому не несет ответственности перед обществом или отдельным гражданином, становится неприемлемым с учетом практики ЕСПЧ и Сеульского Плана действий Сообщества демократий А/57/618 от 19 ноября 2002, в котором сформулированы основные элементы представительной демократии и комплекс мер по ее поощрению. Поэтому международной правовой общественностью за государством уже не признается право на неограниченную власть делать со своим народом все, что ей заблагорассудится, навязывать ему такую свою волю, которая тормозит развитие общественных отношений и научно-технический прогресс. Если бы все или большинство влиятельных государств отреагировали на появление криптовалют одинаково, согласованно и способом повсеместного запрета, то в соответствующих нормативных актах зарубежных стран и УК Украины просто появилась бы соответствующая статья по поводу запрета такой деятельности. Но история уже cвернула за угол, появились настолько пропитанные идеей гражданского общества демократические правительства, действительно поддержавшие идею криптовалют, что это ознаменовало собой преодоление точки невозврата. При таких условиях каждый, кто отныне попытается запрещать криптовалюты или вести борьбу с ними, останется на обочине экономического, научно-технического и иного развития.-
dc.language.isootherru_RU
dc.subjectзаконru_RU
dc.subjectзаконодавча діяльністьru_RU
dc.subjectінформаційне забезпеченняru_RU
dc.subjectкримінально-правова охоронаru_RU
dc.subjectкриптовалютаru_RU
dc.subjectетатизмru_RU
dc.subjectзаконодательная деятельностьru_RU
dc.subjectинформационное обеспечениеru_RU
dc.subjectуголовно-правовая охранаru_RU
dc.subjectкриптовалютаru_RU
dc.subjectэтатизмru_RU
dc.subjectlawru_RU
dc.subjectlegislationru_RU
dc.subjectinformational provisionru_RU
dc.subjectlegal protectionru_RU
dc.subjecthuman rightsru_RU
dc.subjectcryptocurrenciesru_RU
dc.subjectetatismru_RU
dc.subjectcriminal lawru_RU
dc.titleКримінально-правова охорона діяльності, пов’язаної з обігом криптовалют: від ілюзії до фактуru_RU
dc.title.alternativeУголовно-правовая охрана деятельности, связанной с обращением криптовалют: от иллюзии к фактуru_RU
dc.title.alternativeCriminal law protection of activities related to cryptocurrency circulation: from illusion to factru_RU
dc.typeArticleru_RU
Appears in Collections:Наукові статті кафедри кримінального права № 1

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Radutniy_147-151.pdf260.36 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.