Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.nlu.edu.ua//jspui/handle/123456789/15389
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБілінський, Д.О.-
dc.date.accessioned2018-10-28T16:57:40Z-
dc.date.available2018-10-28T16:57:40Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationБілінський Д. О. Правова природа публічної фінансової системи України (методологічний аспект) : автореф. дис. ... д-ра юрид. наук : 12.00.07 / Д. О. Білінський ; наук. конс. М. П. Кучерявенко ; Нац. юрид. ун-т ім. Ярослава Мудрого. – Харків, 2017. – 36 с.ru_RU
dc.identifier.urihttps://dspace.nlu.edu.ua/handle/123456789/15389-
dc.description.abstractДисертація на здобуття наукового ступеня доктора юридичних наук за спеціальністю 12.00.07 «Адміністративне право і процес; фінансове право; інформаційне право». – Національний юридичний університет імені Ярослава Мудрого, Міністерство освіти і науки України. – Харків, 2017. У дисертації розглянуті актуальні проблеми правового регулювання публічної фінансової системи. Проаналізовано категорію «публічний фінансовий інтерес» як засаду визначення змісту публічної фінансової системи. Всебічний аналіз публічного фінансового інтересу дозволив виокремити декілька аспектів його розуміння. Вказану категорію можна розглядати як засіб соціального регулювання, коли він набуває особливостей, притаманних саме праву, що виділяє його із системи соціальних норм та гарантує можливість використання засобів та наслідків, які притаманні саме праву. Доведено, що родовий фінансовий інтерес, який спрямовується на раціональний та ефективний обіг публічних коштів, деталізується залежно від кожної стадії їх руху: на першій стадії публічний інтерес виражає намагання своєчасного та ефективного формування коштів для фінансування завдань і функцій держави та територіальних громад; на другій стадії фінансової діяльності спрямований на раціональне розподілення акумульованих коштів; третя стадія пов’язується із забезпеченням публічного інтересу через своєчасне, цільове та ефективне витрачання коштів держави та територіальних громад, які спрямовані їх отримувачам. Проведено диференціацію складників публічної фінансової системи та синтезовано окремі її ланки із різновидами публічних інтересів. Досліджено динаміку функціонування кожного елементу публічної фінансової системи. Охарактеризовано публічну фінансову систему та її організацію, виходячи з поєднання двох підходів до розмежування складових. По-перше, йдеться про публічних власників коштів, обіг яких організовується в межах публічної фінансової системи. На цій підставі публічну фінансову систему будуть утворювати фінанси держави та фінанси територіальних громад. По-друге, обставиною, виходячи з якої диференціюються складові публічної фінансової системи, можна визначити рівень централізації, виходячи з якого публічну фінансову систему будуть становити централізовані та децентралізовані публічні фонди.ru_RU
dc.language.isootherru_RU
dc.subjectфінансиru_RU
dc.subjectпублічні фондиru_RU
dc.subjectфінансові правовідносиниru_RU
dc.subjectпублічний фінансовий інтересru_RU
dc.subjectпублічна фінансова діяльністьru_RU
dc.subjectпублічна фінансова системаru_RU
dc.subjectбюджетна системаru_RU
dc.subjectДержавний бюджет Україниru_RU
dc.subjectмісцеві бюджетиru_RU
dc.subjectдержавні позабюджетні коштиru_RU
dc.subjectпозабюджетні кошти територіальних громадru_RU
dc.titleПравова природа публічної фінансової системи України (методологічний аспект)ru_RU
dc.title.alternativeПравовая природа публичной финансовой системы Украины (методологический аспект)ru_RU
dc.title.alternativeLegal nature of the public financial system of Ukraine (methodological aspect)ru_RU
dc.typeBookru_RU
Appears in Collections:12.00.07 – Адміністративне право і процес; фінансове право; інформаційне право

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Bilinsky_2017.pdf380.4 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.