Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.nlu.edu.ua/jspui/handle/123456789/15045
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГолубнича, Л.О.-
dc.date.accessioned2018-08-17T20:14:19Z-
dc.date.available2018-08-17T20:14:19Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationГолубнича Л. О. Навчальні ігри як засіб активізації пізнавальної діяльності студентів на заняттях з англійської мови у немовному ВНЗ / Л. О. Голубнича // Pedagogy and Psychology. – 2018. – VI, is. 155. – P. 19–22.uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.nlu.edu.ua/handle/123456789/15045-
dc.descriptionThe article deals with educational games in English classes in terms of their influence on the intensification of cognitive activity of students of non-linguistic higher educational institutions, namely law students. The definition of “educational game” is proposed. The features of this phenomenon and its structure are investigated. Attention is paid to the exchange of experience in the use of educational games to enhance students' cognitive activity while teaching English at a law school.uk_UA
dc.description.abstractУ статті розглянуто навчальні ігри на заняттях з англійської мови з точки зору їх впливу на активізацію пізнавальної діяльності студентів нелінгвістичних вищих навчальних закладів, а саме студентів-юристів. Запропоновано визначення поняття «навчальна гра». Досліджено особливості зазначеного феномену та його структуру. Приділено увагу обміну досвідом використання навчальних ігор для активізації пізнавальної діяльності студентів при викладання англійської мови в юридичному університеті.uk_UA
dc.description.abstractВ статье рассмотрены обучающие игры на занятиях по английскому языку с точки зрения их влияния на активизацию познавательной деятельности студентов нелингвистических высших учебных заведений, а именно студентов-юристов. Предложено определение понятия «обучающая игра». Исследованы особенности указанного феномена и его структуру. Уделено внимание обмену опытом использования обучающих игр для активизации познавательной деятельности студентов при обучении английскому языку в юридическом университете.-
dc.language.isootheruk_UA
dc.subjectактивізація пізнавальної діяльностіuk_UA
dc.subjectнавчальна граuk_UA
dc.subjectвищий навчальний закладuk_UA
dc.subjectвикладання англійської мовиuk_UA
dc.subjectintensification of cognitive activityuk_UA
dc.subjecteducational gameuk_UA
dc.subjecthigher educational institutionuk_UA
dc.subjectEnglish language teachinguk_UA
dc.subjectактивизация познавательной деятельностиuk_UA
dc.subjectобучающая играuk_UA
dc.subjectвысшее учебное заведениеuk_UA
dc.subjectпреподавание английского языкаuk_UA
dc.titleНавчальні ігри як засіб активізації пізнавальної діяльності студентів на заняттях з англійської мови у немовному ВНЗuk_UA
dc.title.alternativeОбучающие игры как средство активизации познавательной деятельности студентов на занятиях английского языка в неязыковом вузеuk_UA
dc.title.alternativeEducational games as a means of intensification of students’ cognitive activity in English classes in non-linguistic higher educational institutionsuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові статті кафедри іноземних мов № 3

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Holubnycha_19-22.pdf1 MBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.