Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.nlu.edu.ua//jspui/handle/123456789/14776
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorУманець, О.В.-
dc.date.accessioned2018-06-14T19:11:31Z-
dc.date.available2018-06-14T19:11:31Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationУманець О. В. Балада «Твардовський» П. Гулака-Артемовського в аспекті модифікування фаустіанської тематики / О. В. Уманець // Вісник Харківської державної академії дизайну і мистецтв : зб. наук. пр. – Харків, 2017. – (Мистецтвознавство: № 4). – С. 136–141.uk_UA
dc.identifier.urihttp://www.visnik.org/pdf/v2017-04-19-umanec.pdf-
dc.identifier.urihttps://dspace.nlu.edu.ua/handle/123456789/14776-
dc.descriptionThe article is a precedent for the cultural study of the ballad P. Hulak-Artemovsky "Tvardovskyi". In one of the first embodiments of the Faustian in Ukrainian literature, its connection with folklore sources of the eternal theme and folk laughing culture, the spatial duality and temporal effectiveness of the chronotope, reduction in the result of the seizure of the concept of knowledge, the motive of repentance and mediation of the concept of reversal, "gentry" and "laugh". The essence of the concepts of search, love and faith, the connection of the Faustian mythology with the Cossack-adventure type of personality. The parallelism of the genesis and ontos of Faustian in the spaces of European and Ukrainian cultures and the historical and cultural determinism of the nationalization of the Faustian in the work of the poet is emphasized.uk_UA
dc.description.abstractСтаття є прецедентом культурологічного дослідження балади П. Гулака-Артемовського «Твардовський». В одному з перших утілень фаустіани в українській літературі виявлено її зв’язок із фольклорними джерелами вічної теми й народною сміховою культурою, спатіальну двоїстість і темпоральну дієвість хронотопу, редукованість унаслідок вилучення концепту знання, мотиву каяття й опосередкованості концепту перевертневості, «низову» й «сміхову» сутність концептів пошуку, кохання та віри, зв’язок фаустіанської міфлогеми з козацько-авантюрним типом особистості. Підкреслено паралелізм генези та онтосу фаустіани у просторах європейської та української культур й історико-культурну детермінованість націоналізації фаустіани у творчості поета.uk_UA
dc.description.abstractСтатья является прецедентом культурологического исследования баллады П. Гулака-Артемовского «Твардовский». В одном из первых воплощений фаустианы в украинской литературе выявлены ее связь с фольклорными источниками вечной темы и народной смеховой культурой, спатиальная двойственность и темпоральная действенность хронотопа, редуцированность вследствие отсутствия концепта знания, мотива раскаяния и опосредованности концепта оборотневости, «низовая» и «смеховая» сущность концептов поиска, любви и веры, связь фаустианской мифлогемы с козацко-авантюрным типом личности. Подчеркнуты параллелизм генезиса и онтоса фаустианы в пространствах европейской и украинской культур и историко-культурная детерминованность национализации фаустианы в творчестве поэта.-
dc.language.isootheruk_UA
dc.subjectфаустіанаuk_UA
dc.subjectфаустіанська міфологемаuk_UA
dc.subjectконцепти пошуку, знання, кохання, віри, перевертневостіuk_UA
dc.subjectфаустианаuk_UA
dc.subjectфаустианская мифологемаuk_UA
dc.subjectконцепты поиска, знания, любви, веры, оборотневостиuk_UA
dc.subjectFaust-themeuk_UA
dc.subjectFaust-mythologemeuk_UA
dc.subjectconcepts of search, knowledge, love, faith, werewolfnessuk_UA
dc.titleБалада «Твардовський» П. Гулака-Артемовського в аспекті модифікування фаустіанської тематикиuk_UA
dc.title.alternativeБаллада «Твардовский» П. Гулака-Артемовского в аспекте модифицирования фаустианской тематикиuk_UA
dc.title.alternativeTvardovskyi Ballade by P. Gulak-Artemovskyi in Terms of Modification of the Faust-Themeuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Наукові статті кафедри культурології

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Umanets_136-141.pdf501.9 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.