Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.nlu.edu.ua//jspui/handle/123456789/14751
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorРоманюк, С.М.-
dc.date.accessioned2018-06-08T19:20:35Z-
dc.date.available2018-06-08T19:20:35Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationРоманюк С. М. Професійна іншомовна підготовка магістрів за спеціалізаціями «Правоохоронна діяльність у Збройних Силах» і «Юрисконсультська робота» / С. М. Романюк // Virtus: Scientific Journal. – 2018. – № 20, p. 1. – С. 187–191.uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.nlu.edu.ua/handle/123456789/14751-
dc.descriptionThe article is devoted to the analytical review of the generic competences of Master of Laws of the military specialization. The detailed analysis of the professional competences led to the identification of the subject specific competences as the aim of the course «Foreign language for professional purposes». The conclusion is made that formation and improvement of the intercultural professional communicative competence should be based on such principles as student-centered, modularization, individualization, competence, interdisciplinary, technological and interactive.uk_UA
dc.description.abstractСтаття присвячена аналітичному оглядові загальних компетентностей освітнього рівня магістр за спеціальністю «Право» у військовій сфері. Ретельний аналіз фахових компетентностей дозволив визначати предметні компетентності, які необхідно сформувати в результаті засвоєння навчальної дисципліни «Іноземна мова професійного спрямування». Зроблено висновок, що формування і розвиток міжкультурної професійної комунікативної компетентності необхідно базувати на студентоцентрованості, модулярзації та індивідуалізації навчання, компетентностному, міждисциплінарному, технологічних та інтерактивних принципах.uk_UA
dc.description.abstractСтатья посвящена аналитическому обзору базовых компетентностей магистра права в военной сфере. Детальный анализ профессиональных компетентностей позволил установить предметные компетентности по специализации, которые необходимо сформировать в результате изучения учебной дисциплины «Иностранный язык для профессиональных целей». Сделан вывод, что основой формирования и развития межкультурной профессиональной коммуникативной компетентности должны быть следующие принципы обучения: студентоцентризм, модуляризация, индивидуализация, междисциплинарность, технологичность интерактивность.-
dc.language.isootheruk_UA
dc.subjectіншомовна підготовкаuk_UA
dc.subjectмагістр праваuk_UA
dc.subjectбазова компонентаuk_UA
dc.subjectфахові компетентностіuk_UA
dc.subjectпредметні компетентностіuk_UA
dc.subjectміжкультурна професійна комунікативна компетентністьuk_UA
dc.subjectиноязычная подготовкаuk_UA
dc.subjectмагистр праваuk_UA
dc.subjectбазовая компонентаuk_UA
dc.subjectкомпетентности по специализацииuk_UA
dc.subjectпредметные компетентностиuk_UA
dc.subjectмежкультурная профессиональная коммуникативная компетентностьuk_UA
dc.subjectforeign language courseuk_UA
dc.subjectMaster of Lawsuk_UA
dc.subjectgeneric competencesuk_UA
dc.subjectsubject specific competencesuk_UA
dc.subjectintercultural professional communicative competenceuk_UA
dc.titleПрофесійна іншомовна підготовка магістрів за спеціалізаціями «Правоохоронна діяльність у Збройних Силах» і «Юрисконсультська робота»uk_UA
dc.title.alternativeПрофессиональная иноязычная подготовка магистров по специальностям «Правоохранительная деятельность в Вооруженных Силах» и «Юрисконсультская работа»uk_UA
dc.title.alternativeForeign language course for master of laws specializing in law enforcement and legal counseling in the armed forcesuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Наукові статті кафедри іноземних мов № 2

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Romanjuk_187-191.pdf1.57 MBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.