Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.nlu.edu.ua/jspui/handle/123456789/13792
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Мошинська, О.Ю. | - |
dc.contributor.author | Пилипенко, С.Г. | - |
dc.date.accessioned | 2018-02-10T13:34:50Z | - |
dc.date.available | 2018-02-10T13:34:50Z | - |
dc.date.issued | 2015 | - |
dc.identifier.citation | Мошинська О. Ю. Філософсько-антропологічні засади педагогічної діяльності / О. Ю. Мошинська, С. Г. Пилипенко // Проблеми та перспективи формування національної гуманітарно-технічної еліти : зб. наук. пр. – Харків, 2015. – Вип. 43: Ідеї академіка Івана Зязюна у працях його учнів і соратників : матер. міжнар. наук.-практ. конф., 14–15 трав. 2015 р. – С. 245–252. | ru |
dc.identifier.uri | http://repository.kpi.kharkov.ua/bitstream/KhPI-Press/15414/1/Elita_2015_43_Moshinska_Philosophical.pdf | - |
dc.identifier.uri | https://dspace.nlu.edu.ua/handle/123456789/13792 | - |
dc.description | The article discusses the main directions of the reorientation of educational activities in the context of philosophical anthropology. Posted historical genesis of this transition. It says that it is feasible to review educational activities as a kind of cultural anthropology, where the main challenges social and humanitarian technologies. | ru |
dc.description.abstract | У статті розглядається питання основних напрямків переорієнтації педагогічної діяльності в контексті філософської антропології. Подано історичний генезис цього переходу. Зазначається, що доцільним є розгляд педагогічної діяльності як своєрідної культурної антропології, де головними постають соціально-гуманітарні технології. | ru |
dc.description.abstract | В статье рассматривается вопрос основных направлений переориентации педагогической деятельности в контексте философской антропологии. Представлен исторический генезис этого перехода. Отмечается, что целесообразно рассматривать педагогическую деятельность как своеобразную культурную антропологию, где главными принципами выступают социально-гуманитарные технологии. | - |
dc.language.iso | other | ru |
dc.publisher | НТУ «ХПІ» | ru |
dc.subject | педагогическая деятельность | ru |
dc.subject | философская антропология | ru |
dc.subject | социально-гуманитарные технологи | ru |
dc.subject | pedagogical activity | ru |
dc.subject | philosophical anthropology | ru |
dc.subject | social and humanitarian technologies | ru |
dc.title | Філософсько-антропологічні засади педагогічної діяльності | ru |
dc.title.alternative | Философско-антропологические основы педагогической деятельности | ru |
dc.title.alternative | Philosophical and anthropological principles of pedagogical | ru |
dc.type | Article | ru |
Розташовується у зібраннях: | Наукові статті кафедри іноземних мов № 1 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Moshynska_Pilipenko_246-253.pdf | 870.29 kB | Adobe PDF | ![]() Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.