Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.nlu.edu.ua/jspui/handle/123456789/13792
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМошинська, О.Ю.-
dc.contributor.authorПилипенко, С.Г.-
dc.date.accessioned2018-02-10T13:34:50Z-
dc.date.available2018-02-10T13:34:50Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationМошинська О. Ю. Філософсько-антропологічні засади педагогічної діяльності / О. Ю. Мошинська, С. Г. Пилипенко // Проблеми та перспективи формування національної гуманітарно-технічної еліти : зб. наук. пр. – Харків, 2015. – Вип. 43: Ідеї академіка Івана Зязюна у працях його учнів і соратників : матер. міжнар. наук.-практ. конф., 14–15 трав. 2015 р. – С. 245–252.ru
dc.identifier.urihttp://repository.kpi.kharkov.ua/bitstream/KhPI-Press/15414/1/Elita_2015_43_Moshinska_Philosophical.pdf-
dc.identifier.urihttps://dspace.nlu.edu.ua/handle/123456789/13792-
dc.descriptionThe article discusses the main directions of the reorientation of educational activities in the context of philosophical anthropology. Posted historical genesis of this transition. It says that it is feasible to review educational activities as a kind of cultural anthropology, where the main challenges social and humanitarian technologies.ru
dc.description.abstractУ статті розглядається питання основних напрямків переорієнтації педагогічної діяльності в контексті філософської антропології. Подано історичний генезис цього переходу. Зазначається, що доцільним є розгляд педагогічної діяльності як своєрідної культурної антропології, де головними постають соціально-гуманітарні технології.ru
dc.description.abstractВ статье рассматривается вопрос основных направлений переориентации педагогической деятельности в контексте философской антропологии. Представлен исторический генезис этого перехода. Отмечается, что целесообразно рассматривать педагогическую деятельность как своеобразную культурную антропологию, где главными принципами выступают социально-гуманитарные технологии.-
dc.language.isootherru
dc.publisherНТУ «ХПІ»ru
dc.subjectпедагогическая деятельностьru
dc.subjectфилософская антропологияru
dc.subjectсоциально-гуманитарные технологиru
dc.subjectpedagogical activityru
dc.subjectphilosophical anthropologyru
dc.subjectsocial and humanitarian technologiesru
dc.titleФілософсько-антропологічні засади педагогічної діяльностіru
dc.title.alternativeФилософско-антропологические основы педагогической деятельностиru
dc.title.alternativePhilosophical and anthropological principles of pedagogicalru
dc.typeArticleru
Розташовується у зібраннях:Наукові статті кафедри іноземних мов № 1

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Moshynska_Pilipenko_246-253.pdf870.29 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.