Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.nlu.edu.ua//jspui/handle/123456789/13353
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГолубнича, Л.О.-
dc.date.accessioned2017-12-09T16:29:57Z-
dc.date.available2017-12-09T16:29:57Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationГолубнича Л. О. Становлення дидактичних ідей в епоху Античності / Л. О. Голубнича // Science and Education a New Dimension : Pedagogy and Psychology / ed.: Dr. Xenia Vamos. – Budapest, 2013. – I (6), is. 10. – P. 56–59.en
dc.identifier.urihttp://seanewdim.com/uploads/3/2/1/3/3213611/golubnycha_l.o._appearance_of_didactic_ideas_in_ntiquity_period.pdf-
dc.identifier.urihttps://dspace.nlu.edu.ua/handle/123456789/13353-
dc.descriptionThe article deals with the rise of didactics during so called “before scientific period”. It shows different ideas of ancient philosophers as for the questions of teaching and forming personality of children. Considerable attention is paid to summarizing Pythagoras’, Socrates’, Platoon’s, Aristotle’s, Marcus Fabius Quintilian’s didactical thoughts. It determines the philosophers’ personal endowment to the standing of the teaching traditions of modern Europe.en
dc.description.abstractУ статті розглядається зародження дидактики в так званий «донауковий період». Висвітлено думки античних мислителів стосовно питань навчання дитини та формування її особистості. Узагальнено дидактичні погляди Піфагора, Сократа, Платона, Аристотеля, Марка Фабія Квінтіліана та визначено їхній особистий внесок у становлення освітніх традицій сучасної Європи.en
dc.description.abstractВ статье рассматривается зарождение дидактики в так называемый «донаучный период». Освещены идеи античных мыслителей относительно вопросов обучения ребенка и формирования его личности. Обобщены дидактические взгляды Пифагора, Сократа, Платона, Аристотеля, Марка Фабия Квинтилиана и определен их личный вклад в становление образовательных традиций современной Европы.-
dc.language.isootheren
dc.subjectдидактичні поглядиen
dc.subjectспосіб навчанняen
dc.subjectметод навчанняen
dc.subjectзміст освітиen
dc.subjectпрограма освітиen
dc.subjectпедагогічна системаen
dc.subjectдидактические взглядыen
dc.subjectспособ обученияen
dc.subjectметод обученияen
dc.subjectпрограмма обученияen
dc.subjectпедагогическая системаen
dc.subjectdidactical thoughtsen
dc.subjectway of teachingen
dc.subjectmethod of teachingen
dc.subjecteducational programen
dc.subjectpedagogical systemen
dc.titleСтановлення дидактичних ідей в епоху Античностіen
dc.title.alternativeСтановление дидактических идей в период Античностиen
dc.title.alternativeAppearance of Didactic Ideas in Аntiquity Perioden
dc.typeArticleen
Розташовується у зібраннях:Наукові статті кафедри іноземних мов № 3

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Golubnycha_56-59.pdf384.56 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.