Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.nlu.edu.ua//jspui/handle/123456789/13339
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorKuznetsova, O.Yu.-
dc.date.accessioned2017-12-09T13:43:11Z-
dc.date.available2017-12-09T13:43:11Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationKuznetsova O. Yu. Education content issues: theoretical and practical aspects / O. Yu. Kuznetsova // Проблеми законності : респ. міжвід. наук. зб. – Харків, 2017. – Вип. 138. – C. 230–236.en
dc.identifier.urihttp://plaw.nlu.edu.ua/article/download/104969/106122-
dc.identifier.urihttp://plaw.nlu.edu.ua/article/view/104969/106122-
dc.identifier.urihttps://dspace.nlu.edu.ua/handle/123456789/13339-
dc.descriptionThe article deals with the leading theories of education content structuring and determines the present day tendencies in education curriculum development. The historic nature of the content of education is asserted. The philosophical and pedagogical approaches providing for the development of theories of education content structuring are considered. Some specific features of education content development in teaching foreign languages on the basis of different theories of education content structuring are singled out.en
dc.description.abstractУ статті розглянуто основні теорії змісту освіти і визначено сучасні тенденції формування останнього. Висвітлено історичні аспекти розвитку концепцій формування змісту освіти. Охарактеризовано пріоритети теорій змісту освіти з точки зору концепцій матеріальної, формальної, прагматичної освіти. Теорії змісту освіти відображають різні філософські і педагогічні підходи, що впливають на визначення цілей освіти, відбір змісту, методів навчання й навчальних матеріалів. Наголошено на доцільності врахування положень різних теорій змісту освіти при формуванні навчальної програми з певної навчальної дисципліни для конкретного рівня освіти, оскільки науковцями доведено хибність абсолютизації однієї і доцільність зваженого використання елементів різних з них. Запропоновано тлумачення терміна «навчальна програма» й виділено напрями побудови і структурування змісту освіти. Тенденції формування змісту освіти знаходять прояв у всіх освітніх предметних сферах, зокрема у сфері вищої освіти. Окреслено специфіку відбору й формування змісту іншомовної освіти відповідно до базових положень різних теорій змісту освіти.en
dc.description.abstractВопросы содержания образования: теоретические и практические аспекты. Характеризуются основные теории содержания образования, определяются современные тенденции его формирования. Освещаются исторические аспекты развития концепций содержания образования. Теории содержания образования отражают разные философские и педагогические подходы, которые оказывают влияние на определение целей образования, отбор содержания, выбор методов обучения и учебных материалов. Раскрывается специфика выбора и формирования содержания образования в сфере иноязычного образования в соответствии с базовыми положениями различных теорий содержания образования.-
dc.language.isootheren
dc.subjecteducation contenten
dc.subjecteducation content structuringen
dc.subjecthistoric natureen
dc.subjecttheoryen
dc.subjectdevelopmenten
dc.subjecttendenciesen
dc.subjectforeign language education contenten
dc.subjectзміст освітиen
dc.subjectструктурування змісту освітиen
dc.subjectісторичний характерen
dc.subjectтеоріяen
dc.subjectрозвитокen
dc.subjectтенденціїen
dc.subjectзміст іншомовної освітиen
dc.subjectсодержание образованияen
dc.subjectструктурирование содержания образованияen
dc.subjectисторический характерen
dc.subjectтеорияen
dc.subjectразвитиеen
dc.subjectтенденцииen
dc.subjectсодержание иноязычного образованияen
dc.titleEducation content issues: theoretical and practical aspectsen
dc.title.alternativeПитання змісту освіти: теоретичні та практичні аспектиen
dc.title.alternativeВопросы содержания образования: теоретические и практические аспектыen
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Наукові статті кафедри іноземних мов № 3

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Kuznetsova_230-236.pdf238.34 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.