Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.nlu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12849
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКирилюк, С.О.-
dc.date.accessioned2017-09-27T16:38:57Z-
dc.date.available2017-09-27T16:38:57Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationКирилюк С. О. Надання Державній кримінально-виконавчій службі слідчих функцій: окремі аспекти / С. О. Кирилюк // Перспективи реформування кримінально-виконавчої системи України : матеріали круглого столу студентів, аспірантів, молодих вчених (4 квіт. 2017 р., м. Харків) : в 2 т. – Харків, 2017. – Т. 1. – С. 68–71.en
dc.identifier.urihttps://dspace.nlu.edu.ua/handle/123456789/12849-
dc.descriptionIn theses analyzed changes in legislation, according to which the State Penitentiary Service transferred investigative function. The positive and negative sides.en
dc.description.abstractВ тезах проаналізовані зміни в законодавстві, відповідно до яких Державній кримінально-виконавчій службі передані слідчі функції. Розглянуті позитивні і негативні сторони.en
dc.description.abstractВ тезисах проанализированы изменения в законодательстве, согласно которым Государственной уголовно-исполнительной службе переданы следственные функции. Рассмотрены положительные и отрицательные стороны.-
dc.language.isootheren
dc.publisherвидавництво «Юрайт»en
dc.subjectДержавна кримінально-виконавча службаen
dc.subjectслідчі функціїen
dc.subjectпенітенціарні слідчіen
dc.subjectГосударственная уголовно-исполнительная службаen
dc.subjectследственные функцииen
dc.subjectпенитенциарные следователиen
dc.subjectState Penal Serviceen
dc.subjectinvestigative functionsen
dc.subjectpenal investigationen
dc.titleНадання Державній кримінально-виконавчій службі слідчих функцій: окремі аспектиen
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Тези, доповіді студентів

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Kurulyk.pdf596.99 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.