Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.nlu.edu.ua//jspui/handle/123456789/12820
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorShevchenko, L.S.-
dc.date.accessioned2017-09-20T16:50:09Z-
dc.date.available2017-09-20T16:50:09Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationShevchenko L. S. Legal Marketing in Ukraine / L. S. Shevchenko // Modern Transformation of Economics and Management in the Era of Globalization : proceeding conf. international scientific-practical (29 January, 2016). – Klaipeda, 2016. – P. 187–190.en
dc.identifier.urihttps://dspace.nlu.edu.ua/handle/123456789/12820-
dc.language.isootheren
dc.subjectюридичний маркетингen
dc.subjectеволюція маркетингу в юридичній сфері в Україніen
dc.subjectмаркетингове правоen
dc.subjectюридический маркетингen
dc.subjectэволюция маркетинга в юридической сфере в Украинеen
dc.subjectмаркетинговое правоen
dc.subjectlegal marketingen
dc.subjectmarketing evolution in the legal field of Ukraineen
dc.subjectmarketing lawen
dc.titleLegal Marketing in Ukraineen
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Тези, доповіді кафедри економічної теорії

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Shevchenko_187-190.pdf81.61 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.