Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.nlu.edu.ua//jspui/handle/123456789/11421
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorМоїсеєв, С.В.-
dc.contributor.authorРазмєтаєва, Ю.С.-
dc.contributor.authorСатохіна, Н.І.-
dc.date.accessioned2016-10-23T18:37:33Z-
dc.date.available2016-10-23T18:37:33Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationМоїсеєв С. В. «Філософія прав людини»: матеріали до навчального курсу / С. В. Моїсеєв, Н. І. Сатохіна, Ю. С. Размєтаєва // Філософія права і загальна теорія права. – 2015. – № 1/2. – С. 418–435.en
dc.identifier.urihttps://dspace.nlu.edu.ua/handle/123456789/11421-
dc.descriptionThe research is one of the results of the international project training of university teachers in the field of «philosophy of human rights». Authors are offered: introduction to theoretical issues, methodological remarks about the nature, structure and content of the philosophy of human rights as a discipline, detailed course program and the literature recommended for study. The problems of the place of philosophy of human rights in modern legal education, its nature, meaning and purpose, are discussed based on the openness of human rights, which is rooted in the openness of human being as such. The philosophy of human rights is considered, on the one hand, as a way of existence and reproduction of these rights in discourse, but on the other hand, as a key element of legal education.en
dc.description.abstractЗапропоновані матеріали є одним з результатів міжнародного проекту підвищення кваліфікації вузівських викладачів за напрямком «Філософія прав людини». Увазі читача пропонуються: теоретичний вступ до проблематики, методологічні зауваження щодо природи, структури та змісту філософії прав людини як навчальної дисципліни, розгорнута програма курсу і література, рекомендована для вивчення. Питання про місце філософії прав людини у сучасній юридичній освіті, її природу, сенс та призначення розглядається виходячи з відкритості прав людини, вкоріненій у відкритості людини як такої. Філософія прав людини розглядається, з одного боку, як спосіб існування та відтворення цих прав у дискурсі, а з іншого, як ключовий елемент правової освіти.en
dc.description.abstractПредложенные материалы является одним из результатов международного проекта повышения квалификации вузовских преподавателей по направлению «Философия прав человека». Вниманию читателя предлагаются: теоретическое вступление в проблематику, методологические замечания о природе, структуре и содержании философии прав человека как учебной дисциплины, развернутая программа курса и литература, рекомендованная для изучения. Вопрос о месте философии прав человека в современном юридическом образовании, ее природе, смысле и предназначении рассматривается исходя из открытости прав человека, укорененной в открытости человека как такового. Философия прав человека рассматривается, с одной стороны, как способ существования и воспроизведения этих прав в дискурсе, а с другой, как ключевой элемент юридического образования.-
dc.language.isootheren
dc.subjectфілософія прав людиниen
dc.subjectосвіта з прав людиниen
dc.subjectіснування прав людиниen
dc.subjectвідтворення прав людиниen
dc.subjectдискурсen
dc.subjectфилософия прав человекаen
dc.subjectобразование в области прав человекаen
dc.subjectсуществование прав человекаen
dc.subjectвоспроизведение прав человекаen
dc.subjectphilosophy of human rightsen
dc.subjecthuman rights educationen
dc.subjectexistence of human rightsen
dc.subjectreproduction of human rightsen
dc.subjectdiscourseen
dc.title«Філософія прав людини»: матеріали до навчального курсуen
dc.title.alternative«Философия прав человека»: материалы к учебному курсуen
dc.title.alternative«Philosophy of Human Rights»: Materials for the Training Courseen
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Наукові статті кафедри філософії

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Moiseev_Satokhina_Razmetaeva_418-435.pdf198.38 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.