Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.nlu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10103
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПрилипко, С.М.-
dc.contributor.authorІванов, С.М.-
dc.date.accessioned2016-03-02T08:27:21Z-
dc.date.available2016-03-02T08:27:21Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationПрилипко С. М. Сучасні інноваційні підходи в навчальному процесі [Електронний ресурс] / С. М. Прилипко, С. М. Іванов // Право та інноваційне суспільство : електрон. наук. вид. – 2013. – Вип. 1. – С. 89–106. – Режим доступу: http://apir.org.ua/wp-content/uploads/2014/11/prylypko_ivanov_ua.pdf (дата звернення: 3.03.2016). – Заголовок з екрана.en
dc.identifier.urihttp://apir.org.ua/wp-content/uploads/2014/11/prylypko_ivanov_ua.pdf-
dc.identifier.urihttps://dspace.nlu.edu.ua/handle/123456789/10103-
dc.descriptionThis article is devoted to an innovative approach in education in modern society. The article determines the basic concepts regarding individually-centered and distance education. Have been highlighted the main and most important conditions for the further development of innovations in the learning process. New information technologies can be successfully applied in the teaching of lawyers in the traditional educational programs, but with the use of "e-learning". Traditional tools (textbooks, and manuals, instructor lectures, etc.) may be supplemented with special educational computer programs in any legal disciplines. These programs are built by using the latest computer technology with the use of such opportunities as multimedia, interactivity and hypertext. Based learning process in distance learning is purposeful and controlled intensive self-study learner, which can learn in a comfortable place, on an individual schedule, having a specific set of learning tools and coordinated possibility of contact with the teacher by phone, email and normal mail, as well as face-to-face.en
dc.description.abstractСтаттю присвячено проблемі інноваційного підходу в навчальному процесі в сучасному суспільстві. У статті визначенні основні поняття стосовно особистісно-орієнтованого та дистанційного навчання. Висвітлено головні та найважливіші умови подальшого розвитку інновацій у навчальному процесі.en
dc.description.abstractСтатья посвящена проблеме инновационного подхода в учебном процессе в современном обществе. В статье определены основные понятия касательно личностно-ориентированного и дистанционного обучения. Освещены главные и важнейшие условия дальнейшего развития инноваций в учебном процессе.-
dc.language.isootheren
dc.subjectособистісно-орієнтоване навчанняen
dc.subjectдистанційна освітаen
dc.subjectдистанційнеen
dc.subjectнавчанняen
dc.subjectличностно-ориентированное обучениеen
dc.subjectдистанционное образованиеen
dc.subjectдистанционное обучениеen
dc.subjectstudent-centered learningen
dc.subjectdistance educationen
dc.subjectdistance learningen
dc.titleСучасні інноваційні підходи в навчальному процесіen
dc.title.alternativeСовременные инновационные подходы в учебном процессеen
dc.title.alternativeModern innovative approaches in the educational processen
dc.typeArticleen
Розташовується у зібраннях:Наукові статті кафедри трудового права

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
prylypko_ivanov_89-106.pdf525.95 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.