Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.nlu.edu.ua//jspui/handle/123456789/7738
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЩокіна, Т.М.-
dc.contributor.authorСорока, Н.А.-
dc.date.accessioned2015-05-15T16:46:51Z-
dc.date.available2015-05-15T16:46:51Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationЩокіна Т. М. Психологічні принципи формування знакових систем на етапах навчання іноземній мові з урахуванням індивідуальних психофізіологічних характеристик студентів / Н. А. Сорока, Т. М. Щокіна // Modern scientific potential – 2015 : materials of the XI International scientific and pract. conf., February 28 – March 7, 2015. – Vol. 21: Psychology and sociology. – Sheffield, 2015. – P. 64–75.uk
dc.identifier.urihttps://dspace.nlu.edu.ua/handle/123456789/7738-
dc.description.abstractСтаттю присвячено огляду психологічних принципів формування знакових систем на прикладі викладання англійської мови у вищих навчальних закладах з урахуванням індивідуальних психофізіологічних характеристик студентів. Проаналізована система співвідношень нервових центрів особистості, які забезпечують засвоєння та використання знакових систем мови.uk
dc.language.isootheruk
dc.subjectдіалогічне та монологічне мовленняuk
dc.subjectзнакова система мовиuk
dc.subjectкомунікативні моделіuk
dc.subjectсприйняття та засвоєння мовиuk
dc.subjectдиалогическая и монологическая речьuk
dc.subjectзнаковая система языкаuk
dc.subjectкоммуникативные моделиuk
dc.subjectвосприятие и усвоение языкаuk
dc.subjectdialogue and monologueuk
dc.subjectlanguage sign systemuk
dc.subjectcommunicative modelsuk
dc.subjectlanguage perception and acquisitionuk
dc.titleПсихологічні принципи формування знакових систем на етапах навчання іноземній мові з урахуванням індивідуальних психофізіологічних характеристик студентівuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:Наукові статті кафедри іноземних мов № 2

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Soroka_SHokina_64–75.pdf1.25 MBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.