Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.nlu.edu.ua//jspui/handle/123456789/6983
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЩокіна, Т.М.-
dc.contributor.authorСорока, Н.А.-
dc.date.accessioned2015-02-21T20:37:27Z-
dc.date.available2015-02-21T20:37:27Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationЩокіна Т. М. Теоретичний огляд виникнення та розвитку знакових систем у психолого-методологічному аспекті викладання іноземних мов / Н. А. Сорока, Т. М. Щокіна // Nastolení moderní vědy – 2014 : Materiály X Mezinár. vědecko-prakt. konf. – Praha, 2014. – Díl. 9. – S. 65–79.en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.nlu.edu.ua/handle/123456789/6983-
dc.description.abstractСтаттю присвячено історичному нарису виникнення та розвитку теорії знаків та знакових систем. Через формування знакових образів у свідомості особистості формується мовленнєва модель, яка сприяє подоланню психологічного бар’єру у процесі вивчення іноземних мов.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.subjectзнакen_US
dc.subjectзнакова системаen_US
dc.subjectієрархіяen_US
dc.subjectпсихологічний бар’єрen_US
dc.subjectзнаковая системаen_US
dc.subjectиерархияen_US
dc.subjectпсихологический барьерen_US
dc.subjectsignen_US
dc.subjectsign systemen_US
dc.subjecthierarchyen_US
dc.subjectpsychological barrieren_US
dc.titleТеоретичний огляд виникнення та розвитку знакових систем у психолого-методологічному аспекті викладання іноземних мовen_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:Наукові статті кафедри іноземних мов № 2

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Soroka_SHokina_65–79.pdf1.97 MBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.