Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.nlu.edu.ua/jspui/handle/123456789/14550
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Погрібна, В.Л. | - |
dc.contributor.author | Підкуркова, І.В. | - |
dc.date.accessioned | 2018-05-18T19:28:46Z | - |
dc.date.available | 2018-05-18T19:28:46Z | - |
dc.date.issued | 2015 | - |
dc.identifier.citation | Погрібна В. Л. Роль профільного вузу в попередженні професійного маргіналізму юристів / В. Л. Погрібна, І. В. Підкуркова // Вісник Національного університету «Юридична академія України імені Ярослава Мудрого». Серія: Філософія, філософія права, політологія, соціологія. – Харків, 2015. – № 1. – С. 234–242. | ru |
dc.identifier.uri | http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vnyua_2015_1_25 | - |
dc.identifier.uri | https://dspace.nlu.edu.ua/handle/123456789/14550 | - |
dc.description | The paper deals with the problem of the occurrence of marginalism of professional lawyers at the stage of training. It is emphasized that professional marginalism – is not just a banal incompetence as lack or inadequacy of professional legal knowledge and skills; this is primarily personal position of non-membership and mental non-involvement in socially recognized for legal profession-professional ethics or, on the contrary, internal reference to morality itself to the other professional environment. The authors conclude that the formal-conformist acceptance of professional values at the stage of learning may provoke functional marginalism through imitation of learning activities or through direct sabotage. | ru |
dc.description.abstract | У статті крізь призму теорії зони найближчого розвитку Л. С. Виготського аналізується механізм імовірної професійної маргіналізації юристів під час навчання у ВНЗ та визначається потенціал виховної роботи зі студентами щодо її попередження. Доводиться, що перехід до принципово нового змісту професійної освіти, який пов’язаний не тільки з переглядом навчальних програм, але й удосконаленням основних напрямів виховної роботи, здатен забезпечити її розвиваючий характер, можливість стати засобом самореалізації і самоствердження особистості в динамічному світі професій, унеможливити розвиток ментального та функціонального професійного маргіналізму майбутніх правників. | ru |
dc.description.abstract | В статье сквозь призму теории зоны ближайшего развития Л. С. Выготского анализируется механизм вероятной профессиональной маргинализации юристов во время обучения в вузе и определяется потенциал воспитательной работы со студентами для ее предупреждения. Доказывается, что переход к принципиально новому содержанию профессионального образования, связанный не только с пересмотром учебных программ, но и усовершенствованием основных направлений воспитательной работы, способен обеспечить его развивающий характер, возможность стать средством самореализации и самоутверждения личности в динамическом мире профессий, сделать невозможным развитие ментального и функционального профессионального маргинализма у будущих юристов. | - |
dc.language.iso | other | ru |
dc.subject | професійна ідентифікація | ru |
dc.subject | професійний маргіналізм | ru |
dc.subject | виховна робота у ВНЗ | ru |
dc.subject | виховна робота у ВНЗ | ru |
dc.subject | профессиональный маргинализм | ru |
dc.subject | воспитательная работа в вузе | ru |
dc.subject | professional identity | ru |
dc.subject | professional marginalism | ru |
dc.subject | educational work at the university | ru |
dc.title | Роль профільного вузу в попередженні професійного маргіналізму юристів | ru |
dc.title.alternative | Роль профильного вуза в предупреждении профессионального маргинализма юристов | ru |
dc.title.alternative | Role profile high school in the prevention of professional marginalіsm lawyers | ru |
dc.type | Article | ru |
Appears in Collections: | Наукові статті кафедри соціології та політології |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Pogribna_Pidkurkova_234-242.pdf | 288.69 kB | Adobe PDF | ![]() View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.