Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.nlu.edu.ua//jspui/handle/123456789/9737
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorУварова, О.О.-
dc.date.accessioned2016-01-19T08:51:32Z-
dc.date.available2016-01-19T08:51:32Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationУварова О. О. Недержавне право: запрошення до дискусії [Електронний ресурс] / О. О. Уварова // Право і громадянське суспільство : електрон. вид. – 2015. – № 1. – С. 14–32. – Режим доступу: http://lcslaw.knu.ua/2015-1.pdf (дата звернення: 13.01.2016). – Заголовок з екрана.en
dc.identifier.urihttp://lcslaw.knu.ua/2015-1.pdf-
dc.identifier.urihttps://dspace.nlu.edu.ua/handle/123456789/9737-
dc.descriptionThe article attempts to look for law through the prism of the concept of nonstate legal regulation, which is always seen in the context of such concepts as self regulation, legal pluralism and globalization. The idea that the legal norms are created and provided in its implementation not only by the state, but also by non-state actors is in the center of attention. These non-state actors are non-governmental organizations, political parties, religious organizations, ethnic communities, online communities etc. Furthermore, these standards do not become part of the national legal system. They form an its own legal system.en
dc.description.abstractВ статті здійснено спробу поглянути на право крізь призму концепції недержавного правового регулювання, яке, в свою чергу, завжди розглядається в контексті таких понять як саморегуляція, юридичний плюралізм і глобалізація. В центрі уваги – ідея про те, що правові норми створюються й забезпечуються в своїй реалізації не тільки державою, але й недержавними акторами: громадськими організаціями, політичними партіями, релігійними інституціями, етнічними групами, інтернет-спільнотами тощо. Більше того, такі норми не стають частиною державної правової системи (оскільки тоді все рівно фактично маємо державне право, просто у формі санкціонування державою правил, які створені недержавними суб’єктами; і саме держава у разі такого санкціонування може визначати ієрархічну підпорядкованість таких правил) – вони утворюють самостійну, окрему правову систему.en
dc.description.abstractВ статье предпринята попытка взглянуть на право сквозь призму концепции негосударственного правового регулирования, которое, в свою очередь, всегда рассматривается в контексте таких понятий как саморегуляция, юридический плюрализм и глобализация. В центре внимания – идея о том, что правовые нормы создаются и обеспечиваются в своей реализации не только государством, но и негосударственными актерами: общественными организациями, политическими партиями, религиозными организациями, этническими общностями, интернет-сообществами и т. д. Более того, такие нормы не становятся частью государственной правовой системы (поскольку в этом случае все равно фактически имеет место государственное право, просто в форме санкционированных государством правил, созданных негосударственными субъектами, и именно государство в случае такого санкционирования может определять иерархическую подчиненность таких правил) – они образуют самостоятельную, отдельную правовую систему.-
dc.language.isootheren
dc.subjectнедержавне правоen
dc.subjectюридичний плюралізмen
dc.subjectавтономіяen
dc.subjectсаморегуляціяen
dc.subjectглобалізаціяen
dc.subjectправова системаen
dc.subjectнегосударственное правоen
dc.subjectюридический плюрализмen
dc.subjectавтономияen
dc.subjectсаморегуляцияen
dc.subjectглобализацияen
dc.subjectправовая системаen
dc.subjectnon-state lawen
dc.subjectlegal pluralismen
dc.subjectautonomyen
dc.subjectself-regulationen
dc.subjectglobalizationen
dc.subjectlegal systemen
dc.titleНедержавне право: запрошення до дискусіїen
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Наукові статті кафедри теорії держави і права

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Uvarova_2015-14-32.pdf360.15 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.