Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.nlu.edu.ua//jspui/handle/123456789/8982
Title: | Стан та перспективи удосконалення системи фізичного виховання правознавців |
Authors: | Миргород, Д.О. Коломійцева, О.Е. |
Keywords: | студенти юридичний напрямок підготовки фізичне виховання диференційований підхід |
Issue Date: | 2015 |
Citation: | Миргород Д. О. Стан та перспективи удосконалення системи фізичного виховання правознавців / Д. О. Миргород, О. Е. Коломійцева // Слобожанський науково-спортивний вiсник. – 2015. – № 2. – С. 124–127. |
Abstract: | Мета: вивчення стану та визначення перспектив удосконалення системи фізичного виховання у вищих юридичних навчальних закладах. Матеріал і методи: для здійснення досліджень використовувалися методи: аналіз та узагальнення науково-методичної літератури, педагогічні спостереження, метод експертної оцінки. Результати: доведено, що для кожної юридичної спеціалізації існує тільки один оптимальний системоутворюючий чинник, який забезпечує максимальну та надійну реалізацію завдань професійної діяльності у визначений відрізок часу. Так, системоутворюючим чинником функціональної системи професійної діяльності юристів для правоохоронних органів МВС України виступає кінцевий результат, який є різним для специфічної професійної діяльності. Висновки: удосконалення процесу підготовки майбутніх правознавців правоохоронного напрямку діяльності має відбуватися шляхом розробки комплексної системи фізичного виховання з диференційованим підходом до юридичного фаху та використанням сучасних технічних засобів навчання. Дана технологія навчання, на наш погляд, дозволить значно скоротити терміни соціально-психологічної і фізичної адаптації студентів до особливостей навчання у виші та специфіки професійної діяльності. |
URI: | https://dspace.nlu.edu.ua/handle/123456789/8982 |
Appears in Collections: | Наукові статті кафедри фізичного виховання № 1 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Myrgorod_124_127.pdf | 616.8 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.