Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.nlu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8527
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorВаксман, Р.В.-
dc.date.accessioned2015-08-08T10:12:31Z-
dc.date.available2015-08-08T10:12:31Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationВаксман Р. В. Окремі проблеми правового регулювання рекламної діяльності у мережі Інтернет / Р. В. Ваксман // Вісник Національного університету «Юридична академія України імені Ярослава Мудрого». Серія: Економічна теорія та право. – Харків, 2013. – № 2. – С. 334-335.uk
dc.identifier.urihttps://dspace.nlu.edu.ua/handle/123456789/8527-
dc.language.isootheruk
dc.subjectрекламна діяльністьuk
dc.subjectспосіб розповсюдження рекламиuk
dc.subjectмережа Інтернетuk
dc.titleОкремі проблеми правового регулювання рекламної діяльності у мережі Інтернетuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Тези, доповіді кафедри господарського права

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Vaksman.pdf274.14 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.