Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.nlu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6980
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЩокіна, Т.М.-
dc.date.accessioned2015-02-21T20:16:51Z-
dc.date.available2015-02-21T20:16:51Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationЩокіна Т. М. Аудіювання як один із видів мовленнєвої діяльності на заняттях з іноземної мови / Т. М. Щокіна // Молодь і ринок / Дрогобиц. держ. пед. ун-т ім. Івана Франка. – Дрогобич, 2014. – № 5. – С. 79–82.en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.nlu.edu.ua/handle/123456789/6980-
dc.description.abstractСтаття пропонує аналіз процесу аудіювання як одного з видів мовленнєвої діяльності, визначає його роль у навчальному процесі. Особлива увага приділяється чинникам, від яких залежить ефективність навчання аудіюванню.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.subjectаудіюванняen_US
dc.subjectмовленнєва діяльністьen_US
dc.subjectкомунікативна компетенціяen_US
dc.subjectаудированиеen_US
dc.subjectречевая деятельностьen_US
dc.subjectкоммуникативная компетенцияen_US
dc.subjectaudingen_US
dc.subjectspeech activityen_US
dc.subjectcommunicative competenceen_US
dc.titleАудіювання як один із видів мовленнєвої діяльності на заняттях з іноземної мовиen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Наукові статті кафедри іноземних мов № 2

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
SHokina_79-82.pdf856.95 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.