Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.nlu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6691Повний запис метаданих
| Поле DC | Значення | Мова |
|---|---|---|
| dc.contributor.author | Голубнича, Л.О. | - |
| dc.date.accessioned | 2014-11-17T13:38:14Z | - |
| dc.date.available | 2014-11-17T13:38:14Z | - |
| dc.date.issued | 2014 | - |
| dc.identifier.citation | Голубнича Л. Принципи навчання як дидактична категорія: історіографія питання / Людмила Голубнича // Наукові записки. Серія: Педагогічні науки / Кіровоград. держ. пед. ун-т. ім. Володимира Винниченка. – Кіровоград, 2014. – Вип. 131. – С. 59–64. | en_US |
| dc.identifier.uri | https://dspace.nlu.edu.ua/handle/123456789/6691 | - |
| dc.language.iso | other | en_US |
| dc.subject | дидактика | en_US |
| dc.title | Принципи навчання як дидактична категорія: історіографія питання | en_US |
| dc.type | Article | en_US |
| Розташовується у зібраннях: | Наукові статті кафедри іноземних мов № 3 | |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| Golubnucha_59-64.pdf | 3.53 MB | Adobe PDF | ![]() Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
