Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.nlu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6645
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Юркевич, О.М. | - |
dc.date.accessioned | 2014-11-08T19:07:37Z | - |
dc.date.available | 2014-11-08T19:07:37Z | - |
dc.date.issued | 2002 | - |
dc.identifier.citation | Юркевич О. М. Освіта та культура розуміння / Юркевич О. М. // Науковий вісник. Серія: Філософія / Харк. держ. пед. ун-т ім. Г. С. Сковороди. – Харків, 2002. – Вип. 12. – С. 68–72. | en_US |
dc.identifier.uri | https://dspace.nlu.edu.ua/handle/123456789/6645 | - |
dc.description | The value of understanding and interpretation is probed in educational activity, ethnic differences of cultures of understanding, their influence on the different systems of education. The value of philosophical education is set for philosophy of education, and also value of the dialogic departmental teaching for forming of understanding. | en_US |
dc.description.abstract | Досліджується значення розуміння та інтерпретації в освітній діяльності, етнічні відмінності культур розуміння, їх вплив на різні системи освіти. Встановлюється значення філософської освіти для філософії освіти, а також значення діалогічної системи викладання для формування розуміння. | en_US |
dc.description.abstract | Исследуется значение понимания и интерпретации в образовательной деятельности, этнические отличия культур понимания, их влияние на разные системы образования. Устанавливается значение философского образования для философии образования, а также значение диалогической системы обучения для формирования понимания. | - |
dc.language.iso | other | en_US |
dc.subject | культура розуміння | en_US |
dc.subject | філософська герменевтика | en_US |
dc.subject | розуміюче існування | en_US |
dc.subject | герменевтика фактичності | en_US |
dc.subject | філософія освіти | en_US |
dc.subject | освітницько-герменевтична практика | en_US |
dc.subject | діалогова форма навчання | en_US |
dc.subject | герменевтика освіти | en_US |
dc.subject | культура понимания | en_US |
dc.subject | философская герменевтика | en_US |
dc.subject | понимающее существование | en_US |
dc.subject | герменевтика фактичности | en_US |
dc.subject | философия образования | en_US |
dc.subject | образовательно-герменевтическая практика | en_US |
dc.subject | диалоговая форма обучения | en_US |
dc.subject | герменевтика образования | en_US |
dc.subject | culture of understanding | en_US |
dc.subject | philosophical hermeneutic | en_US |
dc.subject | understanding existence | en_US |
dc.subject | hermeneutic of factualness | en_US |
dc.subject | philosophy of education | en_US |
dc.subject | education-hermeneutical practice | en_US |
dc.subject | dialog form of teaching | en_US |
dc.subject | hermeneutic of education | en_US |
dc.title | Освіта та культура розуміння | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Розташовується у зібраннях: | Наукові статті кафедри логіки |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Yurkevych_68-72.pdf | 171.22 kB | Adobe PDF | ![]() Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.