Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.nlu.edu.ua//jspui/handle/123456789/5672
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Коломійцева, О.Е. | - |
dc.date.accessioned | 2014-05-27T09:51:13Z | - |
dc.date.available | 2014-05-27T09:51:13Z | - |
dc.date.issued | 2014 | - |
dc.identifier.citation | Коломійцева О. Е. Рівень фізичної підготовленості і розвитку психомоторних якостей студентів військово-юридичного факультету / Коломійцева О. Е. // Слобожанський науково-спортивний вісник. – 2014. – № 1. – С. 53–57. | en_US |
dc.identifier.uri | https://dspace.nlu.edu.ua/handle/123456789/5672 | - |
dc.description.abstract | Мета: виявити рівень розвитку окремих прикладних психомоторних якостей та фізичної підготовленості студентів юридичного університету. Матеріал: у дослідженнях узяли участь 48 хлопців і 19 дівчат 1 курсу військово-юридичного факультету. Результати: відмічається, що професійно-прикладна фізична підготовка майбутнього військового юриста повинна орієнтуватися на засвоєння визначених знань, умінь та навиків, серед яких - професійно важливі психомоторні якості, що забезпечують високу ступінь готовності до виконання службових обов'язків. Висновки: рівень фізичної підготовленості, що визначався за результатами виконання тестових вправ на силу, витривалість, координацію встановлений недостатній в дівчат і середній у хлопців. За всіма тестами, що характеризують рівень розвитку психомоторних якостей (час реакції на світло і звук рукою, на звук ногою, час реакції за вибором і індивідуальної хвилини), окрім часу реакції на світло ногою, показники знаходяться в межах норми. | en_US |
dc.description.abstract | Цель: выявить уровень развития отдельных прикладных психомоторных а качеств и физической подготовленности студентов юридического университета. Материал: в исследованиях приняли 1 участив 48 юношей и 19 девушек 1 курса военно-юридического факультета. Результаты: отмечается, профессионально-прикладная физическая подготовка будущего военного юриста должна ориентироваться на усвоение определенных знаний, умений и навыков, среди которых - профессионально важные психомоторные качества, обеспечивающие высокую степень готовности к выполнению служебных обязанностей. Выводы: уровень физической подготовленности, который определялся по результатам выполнения тестовых упражнений на силу, выносливость, координацию установлен недостаточный у девочек и средний у мужчин. По всем тестам, характеризующим уровень развития психомоторных качеств (время реакции на свет и звук рукой, на звук ногой, время реакции с выбором и индивидуальной минуты), кроме времени реакции на свет ногой, показатели находятся в пределах нормы. | - |
dc.language.iso | other | en_US |
dc.subject | студенти | en_US |
dc.subject | юристи | en_US |
dc.subject | психомоторні якості | en_US |
dc.subject | фізичні якості | en_US |
dc.subject | тестування | en_US |
dc.subject | студенты | en_US |
dc.subject | юристы | en_US |
dc.subject | психомоторные качества | en_US |
dc.subject | физические качества | en_US |
dc.subject | тестирование | en_US |
dc.title | Рівень фізичної підготовленості і розвитку психомоторних якостей студентів військово-юридичного факультету | en_US |
dc.title.alternative | Уровень физической подготовленности и развития психомоторных качеств студентов военно-юридического факультета | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Appears in Collections: | Наукові статті кафедри фізичного виховання № 1 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Kolomiyceva_53_56.pdf | 886.78 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.