Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.nlu.edu.ua//jspui/handle/123456789/5672
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКоломійцева, О.Е.-
dc.date.accessioned2014-05-27T09:51:13Z-
dc.date.available2014-05-27T09:51:13Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationКоломійцева О. Е. Рівень фізичної підготовленості і розвитку психомоторних якостей студентів військово-юридичного факультету / Коломійцева О. Е. // Слобожанський науково-спортивний вісник. – 2014. – № 1. – С. 53–57.en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.nlu.edu.ua/handle/123456789/5672-
dc.description.abstractМета: виявити рівень розвитку окремих прикладних психомоторних якостей та фізичної підготовленості студентів юридичного університету. Матеріал: у дослідженнях узяли участь 48 хлопців і 19 дівчат 1 курсу військово-юридичного факультету. Результати: відмічається, що професійно-прикладна фізична підготовка майбутнього військового юриста повинна орієнтуватися на засвоєння визначених знань, умінь та навиків, серед яких - професійно важливі психомоторні якості, що забезпечують високу ступінь готовності до виконання службових обов'язків. Висновки: рівень фізичної підготовленості, що визначався за результатами виконання тестових вправ на силу, витривалість, координацію встановлений недостатній в дівчат і середній у хлопців. За всіма тестами, що характеризують рівень розвитку психомоторних якостей (час реакції на світло і звук рукою, на звук ногою, час реакції за вибором і індивідуальної хвилини), окрім часу реакції на світло ногою, показники знаходяться в межах норми.en_US
dc.description.abstractЦель: выявить уровень развития отдельных прикладных психомоторных а качеств и физической подготовленности студентов юридического университета. Материал: в исследованиях приняли 1 участив 48 юношей и 19 девушек 1 курса военно-юридического факультета. Результаты: отмечается, профессионально-прикладная физическая подготовка будущего военного юриста должна ориентироваться на усвоение определенных знаний, умений и навыков, среди которых - профессионально важные психомоторные качества, обеспечивающие высокую степень готовности к выполнению служебных обязанностей. Выводы: уровень физической подготовленности, который определялся по результатам выполнения тестовых упражнений на силу, выносливость, координацию установлен недостаточный у девочек и средний у мужчин. По всем тестам, характеризующим уровень развития психомоторных качеств (время реакции на свет и звук рукой, на звук ногой, время реакции с выбором и индивидуальной минуты), кроме времени реакции на свет ногой, показатели находятся в пределах нормы.-
dc.language.isootheren_US
dc.subjectстудентиen_US
dc.subjectюристиen_US
dc.subjectпсихомоторні якостіen_US
dc.subjectфізичні якостіen_US
dc.subjectтестуванняen_US
dc.subjectстудентыen_US
dc.subjectюристыen_US
dc.subjectпсихомоторные качестваen_US
dc.subjectфизические качестваen_US
dc.subjectтестированиеen_US
dc.titleРівень фізичної підготовленості і розвитку психомоторних якостей студентів військово-юридичного факультетуen_US
dc.title.alternativeУровень физической подготовленности и развития психомоторных качеств студентов военно-юридического факультетаen_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:Наукові статті кафедри фізичного виховання № 1

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Kolomiyceva_53_56.pdf886.78 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.