Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.nlu.edu.ua//jspui/handle/123456789/5534
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКарасюк, В.В.-
dc.contributor.authorІванов, С.М.-
dc.date.accessioned2014-05-20T12:13:52Z-
dc.date.available2014-05-20T12:13:52Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationКарасюк В.В. Бібліотечні ресурси як основний компонент інтегрованого простору навчальних знань [Електронний ресурс] / Карасюк В.В., Іванов С.М. // Імперативи розвитку електронних бібліотек: pro et contra = Imperatives of the Electronic Libraries Development: pro et contra : матеріали міжнар. веб-конф. (м. Харків, 27 берез. 2014 р.) / Нац. юрид. ун-т ім. Ярослава Мудрого, Наук. б-ка, Харк. нац. ун-т ім. В. Н. Каразіна, Центр. наук. б-ка. – Електрон. текстові дані. – Х., 2014. – Режим доступу : library.nlu.edu.ua/biblioteka/Web-konf-2014/Imperatives.pdf. – Назва з титул. екрана.en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.nlu.edu.ua/handle/123456789/5534-
dc.descriptionThe paper describes the main functional components of the information environment for training purposes. Examined potential use of the components of the information environment in terms of integrative means of access. Library resources (catalogs, dictionaries, taxonomies) are invited to bring to the level of ontologies. Ontology is a structured form of electronic filing of knowledge that there is an upper level representation of information learning environment.en_US
dc.description.abstractУ роботі описані основні функціональні компоненти оточуючого інформаційного середовища для цілей навчання. Розглянуто потенціальне використання компонентів інформаційного середовища з точки зору інтегративних засобів доступу. Бібліотечні ресурси (каталоги, словники, таксономії) пропонується довести до рівня онтологій. Онтологія представляє електронну структуровану форму подання знань, що є верхнім рівнем уявлення інформаційного навчального середовища. Сформульовані напрямки подальших робіт для формування загального простору навчальних знань.en_US
dc.description.abstractВ работе описаны основные функциональные компоненты информационной среды для целей обучения. Рассмотрено потенциальное использование компонентов информационной среды с точки зрения интегративных средств доступа. Библиотечные ресурсы (каталоги, словари, таксономии) предлагается довести до уровня онтологий. Онтология представляет электронную структурированную форму подачи знаний, что есть верхним уровнем представления информационной обучающей среды.-
dc.language.isootheren_US
dc.subjectбібліотечні ресурсиen_US
dc.subjectметаінформаціяen_US
dc.subjectтезаурусen_US
dc.subjectонтологіяen_US
dc.subjectсемантичний Weben_US
dc.subjectбиблиотечные ресурсыen_US
dc.subjectметаинформацияen_US
dc.subjectонтологияen_US
dc.subjectсемантический Weben_US
dc.subjectlibrary resourcesen_US
dc.subjectmetainformationen_US
dc.subjectthesaurusen_US
dc.subjectontologyen_US
dc.subjectsemantic Weben_US
dc.titleБібліотечні ресурси як основний компонент інтегрованого простору навчальних знаньen_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:Наукові статті кафедри інформатики та обчислювальної техніки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Karasyuk.pdf203.48 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.