Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.nlu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3734
Назва: Вичерпання авторських прав при використанні об’єктів авторського права в рекламі
Автори: Євков, А.М.
Ключові слова: авторське право
авторські права
об’єкти авторського права
реклама
використання об'єктів авторського права
Дата публікації: 2013
Бібліографічний опис: Євков А.М. Вичерпання авторських прав при використанні об’єктів авторського права в рекламі / Євков Андрій Миколайович // Сучасні проблеми цивілістики: матеріали «круглого столу», присвяч. пам’яті проф. Ч.Н. Азімова, м. Харків, 21 груд. 2012р. / Нац. ун-т «Юрид. акад. України ім. Ярослава Мудрого». – Х. : ФОП Лібуркіна Л.М., 2013. – С. 88–91.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.nlu.edu.ua/handle/123456789/3734
Розташовується у зібраннях:Тези, доповіді кафедри цивільного права № 2

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Evkov_88_91.pdf106.52 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.