Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.nlu.edu.ua/jspui/handle/123456789/20461
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Романенко, Л.В. | uk_UA |
dc.date.accessioned | 2025-03-04T07:35:12Z | - |
dc.date.available | 2025-03-04T07:35:12Z | - |
dc.date.issued | 2023 | - |
dc.identifier.citation | Романенко Л. В. Перспективи розвитку публічного адміністрування фізичної культури та спорту / Романенко Л. В. // Lex Sportiva. - 2023. – N 2. – С. 18–28. - DOI: https://doi.org/10.32782/lexsportiva/2023.2.3. | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://doi.org/10.32782/lexsportiva/2023.2.3 | - |
dc.identifier.uri | https://dspace.nlu.edu.ua/jspui/handle/123456789/20461 | - |
dc.description.abstract | У статті представлено перспективи розвитку публічного адміністрування фізичної культури та спорту в умовах військового стану та повоєнного відновлення. Розглянуто концепцію людино центризму і її вплив на стратегічні напрямки публічного адміністрування фізичної культури та спорту. Звернуто увагу на нагальну потребу у розмежуванні повноважень між Міністерством молоді та спорту України, Національним Олімпійським Комітетом, національними федераціями. Запропоновано конкретні механізми та рішення щодо державно-приватного партнерства у рамках відбудови та реконструкції спортивної інфраструктури, яка значно зруйнована внаслідок повномасштабного вторгнення з боку росії. У статті авторкою акцентується увага на тому, що на сьогодні відсутня військово-фізична підготовка як допризовної молоді так і осіб призовного віку. Звернуто увагу на нагальну потребу у розмежуванні повноважень між Міністерством молоді та спорту України, Національним Олімпійським Комітетом, національними федераціями. Запропоновано конкретні механізми та рішення щодо державно-приватного партнерства у рамках відбудови та реконструкції спортивної інфраструктури, яка значно зруйнована внаслідок повномасштабного вторгнення з боку росії. У статті авторкою акцентується увага на тому, що на сьогодні відсутня військово-фізична підготовка як допризовної молоді так і осіб призовного віку. З приводу цього надано обґрунтовані пояснення. У процесі дослідження висвітлено ряд питань, які виникли під час використання штучного інтелекту у сфері фізичної культури та спорту та перспективні вектори подальшого його впровадження. Досліджено окремі питання правового регулювання публічних (державних) послуг в сфері фізичної культури і спорту. А також, у процесі дослідження виявлено, що законодавче регулювання в умовах розмаїття форм власності та субʼєктів господарювання не встигає за розвитком відносин у галузі фізичної культури та спорту. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | en |
dc.publisher | НЮУ ім. Ярослава Мудрого | uk_UA |
dc.subject | публічне адміністрування | uk_UA |
dc.subject | людиноцентризм | uk_UA |
dc.subject | військовий стан | uk_UA |
dc.subject | фізична культура | uk_UA |
dc.subject | спорт | uk_UA |
dc.subject | public administration | en |
dc.subject | people-centrism | en |
dc.subject | martial law | en |
dc.subject | physical culture | en |
dc.subject | sports | en |
dc.title | Перспективи розвитку публічного адміністрування фізичної культури та спорту | uk_UA |
dc.title.alternative | Development prospects of public administration of physical culture and sport | en |
dc.type | Article | en |
Appears in Collections: | Наукові статті кафедри фізичного виховання № 1 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Romanenko_18–28.pdf | 305.57 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.