Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.nlu.edu.ua//jspui/handle/123456789/20266
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКалиновський, Ю.Ю.uk_UA
dc.contributor.authorЖданенко, С.Б.uk_UA
dc.date.accessioned2024-10-23T10:19:56Z-
dc.date.available2024-10-23T10:19:56Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationКалиновський Ю. Ю. Трансформація ролі знань у соціокультурних процесах сучасності: аксіологічний та безпековий контексти / Ю. Ю. Калиновський, С. Б. Жданенко // Вісник Національного юридичного університету імені Ярослава Мудрого. Серія: філософія, філософія права, політологія, соціологія. – Харків, 2024. – № 1. – С. 23–42.uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.nlu.edu.ua//jspui/handle/123456789/20266-
dc.description.abstractВизначено сутнісні характеристики концепту «знання» як соціокультурного феномену. Розкрито співвідношення понять «знання» та «інформація». Показано роль фундаментальної й прикладної науки у прирощенні знаннєвого потенціалу людства. Проаналізовано ціннісний потенціал знань на сучасному етапі суспільного розвитку. Обґрунтовано значущість знань для забезпечення системи функціонування духовної та інформаційної безпеки держави.uk_UA
dc.language.isouken
dc.publisherНЮУ ім. Ярослава Мудрогоuk_UA
dc.subjectзнанняuk_UA
dc.subjectінформаціяuk_UA
dc.subjectнаукаuk_UA
dc.subjectпсевдознанняuk_UA
dc.subjectдуховна безпекаuk_UA
dc.subjectцінностіuk_UA
dc.subjectсоціокультурні процесиuk_UA
dc.subjectknowledgeen
dc.subjectinformationen
dc.subjectscienceen
dc.subjectpseudo-knowledgeen
dc.subjectspiritual securityen
dc.subjectvaluesen
dc.subjectsociocultural processesen
dc.titleТрансформація ролі знань у соціокультурних процесах сучасності: аксіологічний та безпековий контекстиuk_UA
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Наукові статті кафедри філософії

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Kalynovskyi_23–42.pdf351.29 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.