Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://dspace.nlu.edu.ua/jspui/handle/123456789/20186
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorРибицька, О.М.uk_UA
dc.date.accessioned2024-09-13T10:08:14Z-
dc.date.available2024-09-13T10:08:14Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationРибицька О. М. Забезпечення публічної безпеки як однієї зі сфер національної безпеки під час дії воєнного стану / О. М. Рибицька // Науковий вісник Львівського державного університету внутрішніх справ. Серія юридична. – 2024. – № 2. – С. 50–57. – DOI https://doi.org/10.32782/2311-8040/2024-2-8 С.50-57.uk_UA
dc.identifier.urihttps://doi.org/10.32782/2311-8040/2024-2-8 С.50-57.-
dc.identifier.urihttps://dspace.nlu.edu.ua//jspui/handle/123456789/20186-
dc.description.abstractУ статті автор досліджує проблемні питання забезпечення публічної безпеки як сфери національної безпеки під час дії воєнного стану. По-перше, автор стикається з колізіями в законодавстві, щодо засто-сування термінів «публічна безпека», «публічний порядок», «громадська безпека» та «громадський поря-док», що у свою чергу ускладнює трактування законодавства та використання норм. Аналізуючи наукові праці вітчизняних науковців та чинні законодавчі акти автор робить висновок, що поняття «публічна безпека» та «громадська безпека» взаємозамінні і трактує цей термін як захищеність життєво важливих для суспільства та особи інтересів, прав і свобод людини і громадянина, забезпечення яких є пріоритетним завданням діяльності сил безпеки, інших державних органів, органів місцевого самоврядування, їх посадових осіб та громадськості, які здійснюють узгоджені заходи щодо реалізації і захисту національних інтересів від впливу загроз. По-друге, автор наводить аргументи того, що публічна безпека – це сфера національної безпеки, з чого у свою чергу випливає, що на суб’єктів які покликані забезпечувати національну безпеку також покладені обов’язки та останні наділені повноваженнями, щодо забезпечення публічної безпеки під час дії воєнного стану. По-третє, у статті досліджуються особливості забезпечення публічної безпеки під час дії воєнного стану та права, обов’язки і повноваження суб’єктів її забезпечення. Автор приводить приклади спеціальних прав якими наділяються суб’єкти забезпечення публічної безпеки під час дії воєнного стану. Також у статті зазначається про взаємодію між Національною гвардією України та Національною поліцією України для забезпечення публічної безпеки у мирний час і під час дії особливого правового режиму воєнного стану. У висновках автор пропонує закріпити в законодавстві України поняття «публічна безпека» та пропонує своє тлумачення даного терміну, зазначає перелік суб’єктів на яких покладені обов’язки забезпечення публічної безпеки під час дії воєнного стану, вказує на особливості застосування прав та повноважень останніх. Висловлює свої пропозиції щодо подальших досліджень з обраної проблематики.uk_UA
dc.language.isouken
dc.publisherНЮУ ім. Ярослава Мудрогоuk_UA
dc.subjectнаціональна безпекаuk_UA
dc.subjectпублічна безпекаuk_UA
dc.subjectгромадська безпекаuk_UA
dc.subjectвоєнний станuk_UA
dc.subjectnational securityen
dc.subjectpublic securityen
dc.subjectpublic safetyen
dc.subjectmartial lawen
dc.titleЗабезпечення публічної безпеки як однієї зі сфер національної безпеки під час дії воєнного стануuk_UA
dc.typeArticleen
Располагается в коллекциях:Наукові статті Військово-юридичного інституту

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Rybycka_50–57.pdf349.88 kBAdobe PDFМиниатюра
Просмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.