Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.nlu.edu.ua//jspui/handle/123456789/1968
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorПогрібна, В.Л.-
dc.contributor.authorВолянська, О.В.-
dc.date.accessioned2013-04-16T06:00:42Z-
dc.date.available2013-04-16T06:00:42Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationПогрібна В. Л. Акмеологічні механізми адаптації першокурсників до навчання у вищому навчальному закладі / В. Л. Погрібна, О. В. Волянська // Вісник Національної юридичної академії України ім. Ярослава Мудрого. Серія: Філософія, філософія права, політологія, соціологія : зб. наук. пр. - Х. : Право, 2012. - 2012. №4(14). - С. 225-232 : рис.en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.nlu.edu.ua/handle/123456789/1968-
dc.description.abstractРозглянуто теоретичні та практичні аспекти соціально-психологічної адаптації студентів першого року навчання на прикладі протікання цього процесу в Національному університеті «Юридична академія України імені Ярослава Мудрого». Доведено, що основними критеріями, відповідно до яких можуть оцінюватися процес та результат адаптації студентів до навчання у ВНЗ, є успішність навчальної діяльності; задоволеність процесом і результатами навчання; відповідна дисципліна в навчальний та позанавчальний час; здатність оптимально організовувати своє навчання та побут; соціально-психологічна адаптація до студентського колективу.en_US
dc.description.abstractРассмотрены теоретические и практические аспекты социально-психологической адаптации студентов на примере первокурсников Национального университета «Юридическая академия Украины имени Ярослава Мудрого». Доказано, что основными критериями, в соответствии с которыми могут оцениваться процесс и результат адаптации студентов к обучению в вузе, являются успешность учебной деятельности, удовлетворенность процессом и результатом учебы, соответствующая дисциплина в учебное и внеучебное время, способность оптимально организовывать свою учебу и быт, социально-психологическая адаптация к студенческому коллективу.-
dc.description.abstractThe article of V. L. Pogrіbna, E. V. Volyanskaya «Acmeological mechanisms of adaptation to training in fi rst-year university» examines the theoretical and practical aspects of the socio-psychological adaptation of students for example first-year students of National University «Yaroslav the Wise Law Academy of Ukraine». It is proved that the main criteria according to which the process and the result of students’ adaptation to learning in higher education can be evaluated are the success of training activities, satisfaction with the process and outcome studies, the appropriate discipline in the educational and outside the classroom, the ability to optimally organize their studies and daily life, social and psychological adaptation to the student team.-
dc.language.isootheren_US
dc.publisherвидавництво "Право"en_US
dc.subjectвищий навчальний заклад (ВНЗ)en_US
dc.subjectадаптованістьen_US
dc.subjectкритерії адаптованості студентів до навчанняen_US
dc.subjectакмеологічні механізми адаптації студентівen_US
dc.subjectвысшее учебное заведениеen_US
dc.subjectадаптированностьen_US
dc.subjectкритерии адаптированности студентов к учебеen_US
dc.subjectакмеологические механизмы адаптации студентовen_US
dc.subjecthigher educationen_US
dc.subjectadaptationen_US
dc.subjectadaptation criteria for students to learnen_US
dc.subjectacmeological mechanisms of adaptation of studentsen_US
dc.titleАкмеологічні механізми адаптації першокурсників до навчання у вищому навчальному закладіen_US
dc.title.alternativeАкмеологические механизмы адаптации первокурсников к обучению в вузеen_US
dc.title.alternativeAcmeological mechanisms of adaptation to teaching first-year students at the universityen_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:Наукові статті кафедри соціології та політології

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Pogrіbnа_Volyanskaya_225.pdf344.88 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.