Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.nlu.edu.ua//jspui/handle/123456789/19458
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorШульга, М.В.uk_UA
dc.contributor.authorІгнатенко, І.В.uk_UA
dc.contributor.authorФедчишин, Д.В.uk_UA
dc.date.accessioned2022-10-20T06:28:33Z-
dc.date.available2022-10-20T06:28:33Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationЗаконодавчі новели щодо вирішення земельних спорів / Шульга М.В., Ігнатенко І. В., Федчишин Д. В. // Прикарпатський юридичний вісник. - 2022. - № 1 (42). - С. 75-81. DOI: https://doi.org/10.32837/pyuv.v0i1(42).996uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.nlu.edu.ua//jspui/handle/123456789/19458-
dc.identifier.urihttps://doi.org/10.32837/pyuv.v0i1(42).996-
dc.description.abstractОстаннім часом правові приписи глави 25 «Вирішення земельних спорів», зазнали суттєвих змін. Законодавчі зміни, внесені до Земельного кодексу України Законом України від 28 квітня 2021 року № 1423-ІХ «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо вдосконалення системи управління та дерегуляції у сфері земельних відносин», мають бути імплементовані у практику регулювання земельних відносин. Отже у статті узагальнено законодавчі новації, які стосуються вирішення земельних спорів, від правильного застосування яких уповноваженими органами залежатиме якість та стан земельного правопорядку в державі. Передовсім розглянуті новації, які торкнулися кола органів, які вирішують земельні спори, а також новела чинного законодавства, яке регулює вирішення земельних спорів, стосується обмежень у використанні земель. Звернуто увагу на питання щодо вирішення земельних спорів, які стосуються меж територій об’єднаних територіальних громад. Як відомо, чинне законодавство наділило певними земельними повноваженнями як саму об’єднану територіальну громаду, так і її виконавчий комітет. Водночас у структурі об’єднаних територіальних громад функціонує ще одна посадова особа – старости населених пунктів. Видається доцільним при наділенні старост земельними повноваженнями закріпити право цих посадовців розглядати межові земельні спори між громадянами та юридичними особами. Проаналізовано спори, зумовлені накладанням меж земельних ділянок. Певна частина таких спорів так чи інакше пов’язана з помилками у відомостях Державного земельного кадастру. У зв’язку з цим зроблено висновок, що неправильні визначення координат земельної ділянки допускається з вини працівників землевпорядної організації, які на договірних засадах розробили проєкт землеустрою щодо відведення земельної ділянки. Отже при укладанні договору було б доречним включати до його змісту положення, яке стосується наслідків допущених у проєкті помилок при встановленні меж земельної ділянки. Йдеться, зокрема, про розробку необхідної технічної документації із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельної ділянки в натурі (на місцевості) за рахунок винних осіб, а не за рахунок добросовісного власника земельної ділянки.uk_UA
dc.language.isouken
dc.publisherНЮУ ім. Ярослава Мудрогоuk_UA
dc.subjectземельні спориuk_UA
dc.subjectмежі земельних ділянокuk_UA
dc.subjectземлеустрійuk_UA
dc.subjectоб’єднані територіальні громадиuk_UA
dc.subjectвикористання земельuk_UA
dc.subjectмісцеве самоврядуванняuk_UA
dc.subjectприватизаціяuk_UA
dc.titleЗаконодавчі новели щодо вирішення земельних спорівuk_UA
dc.typeBook chapteren
Appears in Collections:Наукові статті кафедри земельного та аграрного права

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Shulga_75-81.pdf214.36 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.