Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.nlu.edu.ua//jspui/handle/123456789/19435
Title: | Логічні помилки аргументації в ЗМІ як засіб маніпулювання масовою свідомістю |
Authors: | Невельська-Гордєєва, О.П. |
Keywords: | маніпулювання масовою свідомістю логічна помилка аргументація розділово-категоричний силогізм доведення маніпуляція засоби масової інформації manipulation of mass consciousness logical error argument split-categorical syllogism proving manipulation mass-media |
Issue Date: | 2013 |
Publisher: | Видавничо-поліграфічний центр "Київський університет" |
Citation: | Невельська-Гордєєва О. П. Логічні помилки аргументації в ЗМІ як засіб маніпулювання масовою свідомістю / О. П. Невельська-Гордєєва // Дні науки філософського факультету – 2013. Міжн. наук. конф. (2013; Київ). Міжнародна наукова конференція "Дні науки філософського факультету – 2013", 16–17 квіт. 2013 р. : [матеріали доповідей та виступів] / редкол.: А. Є. Конверський [та ін.]. – К. : Видавничо-поліграфічний центр "Київський університет", 2013. – Ч. 3. – 247 с. – С. 58-60. |
Abstract: | Питання правильності аргументації в журналістських публікаціях стає актуальною проблемою, тим більш, що логічні помилки в окремих випадках застосовуються свідомо з метою маніпулювання масовою свідомістю. В роботі розглянуто помилки: "некоректна дихотомія", де з всієї безлічі можливих альтернатив відбираються дві, як правило, крайні, й при цьому упускаються інші випадки, (ця помилка зустрічається не тільки у судженнях, але й в дедуктивних умовиводах), та рetitio principii – введення висновку, який потрібно довести, в прихованому вигляді в доведення як одного з засновків. |
URI: | https://dspace.nlu.edu.ua//jspui/handle/123456789/19435 |
Appears in Collections: | Наукові статті кафедри філософії |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Nevelska-Hordieieva_58-60.pdf | 224.67 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.