Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.nlu.edu.ua//jspui/handle/123456789/19243
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Ценко, М.Б. | - |
dc.date.accessioned | 2022-01-23T14:25:36Z | - |
dc.date.available | 2022-01-23T14:25:36Z | - |
dc.date.issued | 2015 | - |
dc.identifier.citation | Ценко М. Б. Моральні засади ділових відносин викладачів і студентів / М. Б. Ценко // Вісник Національного університету "Юридична академія України імені Ярослава Мудрого". Серія: Філософія, філософія права, політологія, соціологія. – Харків, 2015. – № 4. – С. 55–64. | uk_UA |
dc.identifier.issn | 2311-9012 | - |
dc.identifier.uri | http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vnyua_2015_4_8 | - |
dc.identifier.uri | https://dspace.nlu.edu.ua/handle/123456789/19243 | - |
dc.description | The issues of interaction between teachers and students in the educational process in the period of reforming the education system are considered. The necessity of reconsideration of character of relations between the teacher and the student is proved, it is offered to consider them as business relations, ie relations of equal partners of cooperation having the general purposes and tasks. Moral guidelines that should be cultivated in higher education and should be the ideological basis for optimizing the educational process are analyzed. | ru_RU |
dc.description.abstract | Розглядаються питання взаємодії викладачів і студентів у навчальному процесі в період реформування системи освіти. Обґрунтовується необхідність перегляду характеру відносин між викладачем і студентом, пропонується розглядати їх як ділові відносини, тобто відносини рівноцінних партнерів співробітництва, що мають спільні цілі і завдання. Аналізуються моральні настанови, які мають культивуватися у вищому навчальному закладі і повинні бути ідеологічною основою оптимізації навчального процесу. | uk_UA |
dc.description.abstract | Рассматриваются вопросы взаимодействия преподавателей и студентов в учебном процессе в период реформирования системы образования. Обосновывается необходимость пересмотра характера отношений между преподавателем и студентом, предлагается рассматривать их как деловые отношения, то есть отношения равноценных партнеров сотрудничества, которые имеют общие цели и задачи. Анализируются нравственные установки, которые должны культивироваться в высшем учебном заведении и должны быть идеологической основой оптимизации ученого процесса. | ru_RU |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Національний юридичний університет імені Ярослава Мудрого | uk_UA |
dc.subject | відносини «викладач – студент» | ru_RU |
dc.subject | ділові відносини | ru_RU |
dc.subject | моральні засади ділових відносин | ru_RU |
dc.subject | моральні принципи | ru_RU |
dc.subject | норми | ru_RU |
dc.subject | вимоги співробітництва викладачів і студентів | ru_RU |
dc.subject | отношения «преподаватель – студент» | ru_RU |
dc.subject | деловые отношения | ru_RU |
dc.subject | нравственные основы деловых отношений | ru_RU |
dc.subject | моральные принципы | ru_RU |
dc.subject | нормы | ru_RU |
dc.subject | требования | ru_RU |
dc.subject | сотрудничество преподавателей и студентов | ru_RU |
dc.subject | teacher-student relations | ru_RU |
dc.subject | business relations | ru_RU |
dc.subject | moral principles of business relations | ru_RU |
dc.subject | moral principles | ru_RU |
dc.subject | norms | ru_RU |
dc.subject | requirements for cooperation between teachers and students | ru_RU |
dc.title | Моральні засади ділових відносин викладачів і студентів | uk_UA |
dc.type | Article | - |
Appears in Collections: | Наукові статті кафедри культурології |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.