Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.nlu.edu.ua//jspui/handle/123456789/19243
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЦенко, М.Б.-
dc.date.accessioned2022-01-23T14:25:36Z-
dc.date.available2022-01-23T14:25:36Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationЦенко М. Б. Моральні засади ділових відносин викладачів і студентів / М. Б. Ценко // Вісник Національного університету "Юридична академія України імені Ярослава Мудрого". Серія: Філософія, філософія права, політологія, соціологія. – Харків, 2015. – № 4. – С. 55–64.uk_UA
dc.identifier.issn2311-9012-
dc.identifier.urihttp://nbuv.gov.ua/UJRN/Vnyua_2015_4_8-
dc.identifier.urihttps://dspace.nlu.edu.ua/handle/123456789/19243-
dc.descriptionThe issues of interaction between teachers and students in the educational process in the period of reforming the education system are considered. The necessity of reconsideration of character of relations between the teacher and the student is proved, it is offered to consider them as business relations, ie relations of equal partners of cooperation having the general purposes and tasks. Moral guidelines that should be cultivated in higher education and should be the ideological basis for optimizing the educational process are analyzed.ru_RU
dc.description.abstractРозглядаються питання взаємодії викладачів і студентів у навчальному процесі в період реформування системи освіти. Обґрунтовується необхідність перегляду характеру відносин між викладачем і студентом, пропонується розглядати їх як ділові відносини, тобто відносини рівноцінних партнерів співробітництва, що мають спільні цілі і завдання. Аналізуються моральні настанови, які мають культивуватися у вищому навчальному закладі і повинні бути ідеологічною основою оптимізації навчального процесу.uk_UA
dc.description.abstractРассматриваются вопросы взаимодействия преподавателей и студентов в учебном процессе в период реформирования системы образования. Обосновывается необходимость пересмотра характера отношений между преподавателем и студентом, предлагается рассматривать их как деловые отношения, то есть отношения равноценных партнеров сотрудничества, которые имеют общие цели и задачи. Анализируются нравственные установки, которые должны культивироваться в высшем учебном заведении и должны быть идеологической основой оптимизации ученого процесса.ru_RU
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherНаціональний юридичний університет імені Ярослава Мудрогоuk_UA
dc.subjectвідносини «викладач – студент»ru_RU
dc.subjectділові відносиниru_RU
dc.subjectморальні засади ділових відносинru_RU
dc.subjectморальні принципиru_RU
dc.subjectнормиru_RU
dc.subjectвимоги співробітництва викладачів і студентівru_RU
dc.subjectотношения «преподаватель – студент»ru_RU
dc.subjectделовые отношенияru_RU
dc.subjectнравственные основы деловых отношенийru_RU
dc.subjectморальные принципыru_RU
dc.subjectнормыru_RU
dc.subjectтребованияru_RU
dc.subjectсотрудничество преподавателей и студентовru_RU
dc.subjectteacher-student relationsru_RU
dc.subjectbusiness relationsru_RU
dc.subjectmoral principles of business relationsru_RU
dc.subjectmoral principlesru_RU
dc.subjectnormsru_RU
dc.subjectrequirements for cooperation between teachers and studentsru_RU
dc.titleМоральні засади ділових відносин викладачів і студентівuk_UA
dc.typeArticle-
Appears in Collections:Наукові статті кафедри культурології

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
55-64.pdf273.69 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.