Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.nlu.edu.ua//jspui/handle/123456789/19182
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Стасевська, О.А. | - |
dc.date.accessioned | 2022-01-07T10:03:09Z | - |
dc.date.available | 2022-01-07T10:03:09Z | - |
dc.date.issued | 2016 | - |
dc.identifier.citation | Стасевська О. А. Роль вищої освіти у формуванні соціокультурної ідентичності особистості / О. А. Стасевська // Соціально-гуманітарні вектори педагогіки вищої школи : сьома Міжнар. наук.-практ. конф., м. Харків, 28 квіт. 2016 р. / ХНТУСГ ім. Петра Василенка. – Харків, 2016. – С. 152–153. | uk_UA |
dc.identifier.issn | 2311-9012 | - |
dc.identifier.uri | https://dspace.nlu.edu.ua/handle/123456789/19182 | - |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Харків, «Міськдрук», ХНТУСГ ім. П. Василенка | uk_UA |
dc.subject | «масовізація» | ru_RU |
dc.subject | стандартизація | ru_RU |
dc.subject | криза соціокультурної ідентичності | ru_RU |
dc.subject | вища освіта | ru_RU |
dc.subject | виховний потенціал вищої школи | ru_RU |
dc.subject | професійна і загальнокультурна компоненти | ru_RU |
dc.subject | «массовизация» | ru_RU |
dc.subject | стандартизация | ru_RU |
dc.subject | кризис социокультурной идентичности | ru_RU |
dc.subject | высшее образование | ru_RU |
dc.subject | воспитательный потенциал высшей школы | ru_RU |
dc.subject | профессиональная и общекультурна компоненты | ru_RU |
dc.subject | "мassification" | ru_RU |
dc.subject | standardization | ru_RU |
dc.subject | crisis of socio-cultural identity | ru_RU |
dc.subject | higher education | ru_RU |
dc.subject | educational potential of higher education | ru_RU |
dc.subject | professional and cultural components | ru_RU |
dc.title | Роль вищої освіти у формуванні соціокультурної ідентичності особистості | uk_UA |
dc.type | Article | - |
Appears in Collections: | Тези, доповіді кафедри культурології |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
152-153.pdf | 426.54 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.