Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.nlu.edu.ua/jspui/handle/123456789/19175
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБрагінська, Вікторія Володимирівна-
dc.contributor.authorЩабельник, Вікторія Вікторівна-
dc.date.accessioned2021-12-27T18:02:47Z-
dc.date.available2021-12-27T18:02:47Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationБрагінська В. В. Інтелектуальна продукція як складова інформаційного маркетингового середовища бібліотеки [Електронний ресурс] / В. В. Брагінська, В. В. Щабельник // Короленківські читання 2021. Бібліотеки, архіви, музеї у структурі сучасного соціуму: стратегії цифрової модернізації : матеріали ХХІV. Всеукр. дистанц. наук.-практ. конф. (м. Харків, 21–22 жовт. 2021 р.) : у 2 ч. / Харків. держ. наук. б-ка ім. В. Г. Короленка, Харків. держ. акад. культури, Харків. – Харків, 2021. – Режим доступа: https://padlet.com/nmr_hdnb/pfdltqtnw2q0 (дата звернення: 22.10.2021).uk_UA
dc.identifier.issn2311-9012-
dc.identifier.urihttps://dspace.nlu.edu.ua/handle/123456789/19175-
dc.description.abstractПрезентовано досвід роботи наукової бібліотеки Національного юридичного університету імені Ярослава Мудрого зі створення сервісної та інтелектуальної продукції. Надано характеристику інформаційного маркетингового середовища бібліотеки як інноваційного простору для дистанційного забезпечення науково-освітніх потреб здобувачів вищої освіти. Розглянуто сутнісні характеристики бібліотечної маркетингової діяльності. Вивчено роль і значення реклами в процесі просування бібліотечних та інформаційних послуг і продуктів.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherНаціональний юридичний університет імені Ярослава Мудрогоuk_UA
dc.subjectнаукова бібліотека Національного юридичного університету імені Ярослава Мудрогоuk_UA
dc.subjectсоціальні мережіru_RU
dc.subjectлонгридru_RU
dc.subjectпромопродуктиru_RU
dc.subjectтизер-трейлерru_RU
dc.subjectпромороликru_RU
dc.subjectбібліотечна рекламаru_RU
dc.subjectмаркетингове середовищеru_RU
dc.subjectScientific Library of Yaroslav the Wise National Law Universityru_RU
dc.subjectsocial networksru_RU
dc.subjectlongridgeru_RU
dc.subjectquarantineru_RU
dc.subjectremote servicesru_RU
dc.subjectweb servicesru_RU
dc.subjectteaserru_RU
dc.subjectteaser trailerru_RU
dc.subjectlibrary publicityru_RU
dc.titleІнтелектуальна продукція як складова інформаційного маркетингового середовища бібліотекиuk_UA
dc.typeArticle-
Розташовується у зібраннях:Наукові статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
B-Sh.pdf256.61 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.