Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.nlu.edu.ua//jspui/handle/123456789/19129
Title: | Online learning in the system of higher education: the review of realities |
Authors: | Сорока, Наталя Анатоліївна |
Keywords: | distance learning online learning methodology cognitive and social process student-centered online environment дистанційне навчання |
Issue Date: | 2021 |
Publisher: | Національний юридичний університет імені Ярослава Мудрого |
Citation: | Soroka N. A. Online learning in the system of higher education: the review of realities // N. A. Soroka // Проблеми впровадження дистанційного навчання в освітньому процесі закладів вищої освіти та можливі шляхи їх вирішення : матеріали Міжвуз. наук.-метод. семінару, 26 січ. 2021р. – Харків, 2021. – С. 71–73. |
Abstract: | Тези присвячені аналізу впровадження онлайн-освіти як ефективного та єдино можливого засобу навчання під час пандемій. У роботі висвітлюються основні проблеми та перешкоди на шляху до успішного навчання та висвітлюються вимоги, яким мають відповідати викладачі та студенти задля того, щоб подолати труднощі Тезисы посвящены анализу внедрения онлайн-образования как эффективного и единственно возможного средства обучения во время пандемий. В работе очерчены основные проблемы и препятствия на пути к успешному обучению и выделены требования, которым должны соответствовать преподаватели и студенты, чтобы справиться с трудностями. |
Description: | The theses are devoted to the analysis of the online education implementation as an effective and the only possible means of teaching during pandemics. The work outlines the main problems and obstacles on the way to successful learning and highlights the requirements the teachers as well as students have to meet to cope with difficulties. |
URI: | https://dspace.nlu.edu.ua/handle/123456789/19129 |
ISSN: | 2311-9012 |
Appears in Collections: | Тези, доповіді кафедри іноземних мов № 2 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.