Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.nlu.edu.ua//jspui/handle/123456789/19001
Title: Визначення рівня термінологічної компетентності вчителів фізичної культури як основи фахової діяльності
Authors: Красова, Інна
Дейнеко, Альфія
Марченков, Михайло
Луценко, Лариса
Keywords: гімнастична термінологія
вчитель
фізична культура
термінологічна компетентність
фахова діяльність
гимнастическая терминология
учитель
физическая культура
терминологическая компетентность
профессиональная деятельность
gymnastic terminology
teacher
physical culture
terminological competence
professional activity
Issue Date: 2018
Publisher: Харків : ХДАФК
Citation: Красова І. О. Визначення рівня термінологічної компетентності вчителів фізичної культури як основи фахової діяльності / І. О. Красова, А. П. Дейнеко, М. В. Марченков, Л. С. Луценко // Слобожанський науково-спортивний вісник. – 2018. – № 4. – С. 27–34.
Abstract: Умови сучасного трактування процесу навчання вимагають зростання ролі вчителя і уроку фізичної культури. Нормативні вимоги, які висуваються до вчителя, вже сьогодні формують новий підхід до викладання фізичної культури, де важливе місце займає культура спілкування і рівень мовно-професійної компетентності вчителя фізичної культури, що, безумовно, неможливо без знання й умілого використання гімнастичної термінології.
Условия современной трактовке процесса обучения требуют возрастания роли учителя и урока физической культуры. Нормативные требования, предъявляемые к учителю, уже сегодня формируют новый подход к преподаванию физической культуры, где важное место занимает культура общения и уровень культурно-профессиональной компетентности учителя физической культуры, что, безусловно, невозможно без знания и умелого использования гимнастической терминологии.
Description: The conditions of modern interpretation of the learning process require an increase in the role of the teacher and the lesson of physical culture. The normative requirements for teachers already form a new approach to teaching physical education, where the culture of communication and the level of language and professional competence of physical education teachers occupy an important place, which, of course, is impossible without knowledge and skillful use of gymnastic terminology.
URI: https://dspace.nlu.edu.ua/handle/123456789/19001
ISSN: 2311-9012
Appears in Collections:Наукові статті кафедри фізичного виховання № 2

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
27-34.pdf259.73 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.