Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.nlu.edu.ua//jspui/handle/123456789/18943
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorШапошник, Анастасія Олександрівна-
dc.date.accessioned2021-08-25T11:28:51Z-
dc.date.available2021-08-25T11:28:51Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationШапошник А. О. Правові аспекти маркетингового договору в інноваційній сфері / А. О. Шапошник // Теорія та практика сучасної юриспруденції : матеріали ХХVІ наук.-практ. конф., м. Харків, 20 груд. 2020 р. – Харків, 2020. – Т. 1. – С. 269–270.uk_UA
dc.identifier.issn2311-9012-
dc.identifier.urihttps://dspace.nlu.edu.ua/handle/123456789/18943-
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherНаціональний юридичний університет імені Ярослава Мудрогоuk_UA
dc.subjectінноваційні послугиuk_UA
dc.subjectмаркетингru_RU
dc.subjectінноваційна сфераru_RU
dc.subjectмаркетинговий договірru_RU
dc.subjectинновационные услугиru_RU
dc.subjectинновационная сфераru_RU
dc.subjectмаркетинговый договорru_RU
dc.subjectinnovative servicesru_RU
dc.subjectmarketingru_RU
dc.subjectinnovation sphereru_RU
dc.subjectmarketing contractru_RU
dc.titleПравові аспекти маркетингового договору в інноваційній сферіuk_UA
dc.typeArticle-
Appears in Collections:Тези, доповіді кафедри господарського права

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Shaposhnik_269-270.pdf636.72 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.