Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.nlu.edu.ua//jspui/handle/123456789/18712
Title: Науково-методичні рекомендації фізичного виховання студентів
Authors: Петров, Д.О.
Keywords: фізичне виховання студентів
психологічний фактор фізичного виховання
фізичне навантаження
фізичні вправи
фізичний розвиток дитини
завдання фізичного виховання
физическое воспитание студентов
психологический фактор физического воспитания
физические нагрузки
физические упражнения
физическое развитие ребенка
задания физического воспитания
physical education of students
psychological factor of physical education
physical activity
exercise
physical development of the child
objectives of physical education
Issue Date: 2015
Citation: Петров Д. О. Науково-методичні рекомендації фізичного виховання студентів / Д. О. Петров // Фізичне виховання та спорт у контексті державної програми розвитку фізичної культури в Україні: досвід, проблеми, перспективи : матеріали II Всеукр. наук.-практ. конф. – Житомир, 2015. – С. 92–97.
Abstract: На сьогоднішній день фізичне виховання є головним та визначальним, на нашу думку, напрямом впровадження фізичної культури і становить органічну частину загального виховання суспільства. Метою будь-якої програми фізичного виховання студентів є формування гармонійно розвинутої особистості, яка здатна досить активно жити у сучасних не простих умовах глобального впливу світової спільноти на особистість. У вказаній роботі автором проаналізовано і розроблено основні рекомендації щодо фізичного виховання студентів, що мають ряд специфічних ознак та особливостей. Також в роботі автором висунена якісно нова концепція класифікації функцій фізичного виховання для студентів, а саме запропоновано визначення функції «релаксації», тобто переключення із режиму «розумового навчання» в рухливий режим, що підвищує загальну спортивність особи, рухливість, енергійність та загалом стан здоров’я та функції «особистісної», яка має додатковий характер.
На сегодняшний день физическое воспитание является главным и определяющим, по нашему мнению, направлением внедрения физической культуры и составляет органическую часть общего воспитания общества. Целью любой программы физического воспитания студентов является формирование гармонично развитой личности, способной достаточно активно жить в современных непростых условиях глобального влияния мирового сообщества на личность. В указанной работе автором проанализированы и разработаны основные рекомендации по физическому воспитанию студентов, имеющих ряд специфических признаков и особенностей. Также в работе автором выдвинуто качественно новую концепцию классификации функций физического воспитания для студентов, а именно предложено определение функции «релаксации», то есть переключения из режима «умственного обучения» в подвижный режим, что повышает общую спортивность лица, подвижность, энергичность и в целом состояние здоровья и функции «личностной», которая имеет дополнительных характер.
Description: Today, physical education is a key and decisive, in our opinion, direction and implementation of physical training is integral part of the education community. The goal of any program of physical education students is to develop harmoniously developed personality that is able to actively live in today is not simple terms the global impact of the global community to personality. In the said paper author analyzed and developed key recommendations for physical education students have a number of attributes and features. The author also lifted qualitatively new concept of classification functions of physical education for students, such as proposed definition of the function «rest», i.e. switching mode «mental training» in mobile mode, which increases the overall sporty person, mobility, energy and general state of health and tool «personality» that has more character.
URI: https://dspace.nlu.edu.ua/handle/123456789/18712
Appears in Collections:Наукові статті кафедри фізичного виховання № 2

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Petrov_92-97.pdf3.32 MBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.