Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.nlu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18428
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛевенець, А.А.-
dc.date.accessioned2021-01-08T10:18:52Z-
dc.date.available2021-01-08T10:18:52Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationЛевенець А. А. Булінг як шкільне насильство: кримінологічний вимір / А. А Левенець // Злочинці і жертви злочинів : матеріали ХХ всеукр. наук. конф. з кримінології для студентів, аспірантів та молодих вчених, м. Харків, 16 листоп. 2020 р. – Харків, 2020. – С. 367–370.ru_RU
dc.identifier.urihttps://dspace.nlu.edu.ua/handle/123456789/18428-
dc.descriptionTheses are devoted to understanding the concept of «school bullying». The essential features, main causes, forms of manifestation of this phenomenon are revealed, the main features of bullying are determined, the main mechanisms of its development and prevention are analyzed.ru_RU
dc.description.abstractТези присвячені розумінню поняття «шкільного булінгу». Розкрито сутнісні ознаки, основні причини, форми прояву цього явища, визначено основні риси булінгу, проаналізовано основні механізми його розвитку та запобігання.ru_RU
dc.language.isootherru_RU
dc.publisherХарків : Юрайтru_RU
dc.subjectбулінгru_RU
dc.subjectнасильствоru_RU
dc.subjectагресіяru_RU
dc.subjectцькуванняru_RU
dc.subjectпідбурювачіru_RU
dc.subjectbullyingru_RU
dc.subjectviolenceru_RU
dc.subjectaggressionru_RU
dc.subjectharassmentru_RU
dc.subjectinstigatorsru_RU
dc.titleБулінг як шкільне насильство: кримінологічний вимірru_RU
dc.typeArticleru_RU
Розташовується у зібраннях:Тези, доповіді студентів

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Levenets_367-370.pdf586.31 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.