Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.nlu.edu.ua//jspui/handle/123456789/18326
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorМошинська, О.Ю.-
dc.date.accessioned2020-12-15T18:07:32Z-
dc.date.available2020-12-15T18:07:32Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationМошинська О. Ю. Освітні виклики сьогодення / О. Ю. Мошинська // Danish Scientific Journal. – 2018. – № 10, vol. 2. – С. 42–46.ru_RU
dc.identifier.urihttps://dspace.nlu.edu.ua/handle/123456789/18326-
dc.descriptionПитання освітніх викликів сучасності ще не знайшли досить широкого висвітлення у вітчизняному філософському полі. Зазначається, що вони досить різноманітні, складні і відтворюють кризу освіти як глобальне явище. Освітні виклики свідчать, що освітні стратегії і практики не відповідають запитам інформаційного суспільства. Ця тенденція має місце і в українському суспільств. Підкреслюється, що найбільш гострим викликом стає процес девальвації знань, їх імітація. Втрачається цінність знань як інтелектуального капіталу. Доводиться, що комерціалізація освіти призвела до появи в освітньому просторі такого явища як хабарництво, що невілює турботу людини про знання як турботу про себе, формує ринкову свідомість з познакою «мінус». Технологізація освіти обумовила одержання знань за принципом «тут і зараз».ru_RU
dc.description.abstractIssues of educational challenges have not yet been adequately covered within the domain of our native philosophy. Those issues are diverse, complex, and reflect the educational crisis as a global phenomenon. Educational challenges show that educational strategies and practice do not meet the actual demands of the information society. The trend is inherent in Ukrainian society. It is emphasized that the most acute challenge is knowledge devaluation, its simulation. The value of knowledge as intellectual capital is lost. It has been justified that the commercialization of education contributes to the emergence of bribery in education, which, in turn, levels out a man’s preoccupation with getting knowledge as taking care of themselves, forming negative market knowledge. Knowledge technologization predetermined getting knowledge “now and here”.ru_RU
dc.language.isootherru_RU
dc.subjectpersonru_RU
dc.subjectchallengesru_RU
dc.subjecteducationru_RU
dc.subjectinformation societyru_RU
dc.subjectsociety of knowledgeru_RU
dc.subjectcare about knowledgeru_RU
dc.subjecteducational crisisru_RU
dc.subjectлюдинаru_RU
dc.subjectосвітаru_RU
dc.subjectвикликиru_RU
dc.subjectінформаційне суспільствоru_RU
dc.subjectсуспільство знаньru_RU
dc.subjectтурбота про знанняru_RU
dc.subjectкриза освітиru_RU
dc.titleОсвітні виклики сьогоденняru_RU
dc.typeArticleru_RU
Appears in Collections:Наукові статті кафедри іноземних мов № 1

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Moshinska_42-46.pdf621.23 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.