Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.nlu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18324
Назва: Інноваціїність філософії педагогіки Пауло Фрейре
Автори: Мошинська, О.Ю.
Ключові слова: філософія педагогіки
П. Фрейре
поліпарадигмальність
інновація
реальність
суспільство
політика
philosophy of pedagogy
P. Freire
polyparadigm
innovation
reality
society
politics
Дата публікації: 2020
Бібліографічний опис: Мошинська О. Ю. Інноваціїність філософії педагогіки Пауло Фрейре / О. Ю. Мошинська // Österreichisches Multiscience Journal. – 2020. – № 32. – С. 56–60.
Короткий огляд (реферат): В роботі П. Фрейре, визнаного бразильського мислителя XX століття, філософа та педагога, освіта постає в онтоантропологічних, історичних, соціальних та політичних імплікаціях. Філософія педагогіки в такому контексті є не абсолютизацією знання як монопарадигми, а поліпарадигмальним складним феноменом. Питання, поставлені в роботі Фрейре, стосуються напрямків і проектів розвитку педагогіки освіти як педагогіки саморозвитку людства. Подано критичний аналіз педагогіки «банківського навчання», як авторитарної. Доведено, що подолання такої моделі можливо лише за умов здійсненням визвольної педагогіки, що базується на єдності двоїстості суб'єктів освітньої реальності: вчитель-учень і учень-вчитель, де існує діалог партнерства, а не протистояння і патерналізму.
Опис: In the work of P. Freire, the recognized Brazilian thinker of the XX century, a philosopher of pedagogy, education appears in ontoanthropological, historical, social and political implications. The philosophy of pedagogy in this context is not an absolutization of knowledge as a monoparadigm, but a polyparadigmatic complex phenomenon. The questions posed in Freire's work concern the directions and projects of development of pedagogy of education as pedagogy of self-development of mankind. The critical analysis of the pedagogy of "banking education" as authoritarian is presented. It is proved that overcoming such a model is possible only under the conditions of liberation pedagogy, based on the unity of duality of subjects of educational reality: teacher-student and student-teacher, where there is a dialogue of partnership, not confrontation and paternalism.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.nlu.edu.ua/handle/123456789/18324
Розташовується у зібраннях:Наукові статті кафедри іноземних мов № 1

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Moshinska_56-60.pdf713.07 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.