Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://dspace.nlu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18320
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorПилипенко, Світлана-
dc.contributor.authorМошинська, Олена-
dc.contributor.authorЯковенко, Клавдія-
dc.date.accessioned2020-12-15T17:31:47Z-
dc.date.available2020-12-15T17:31:47Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationПилипенко С. Сучасні колізії викладання філософії у навчальних закладах / С. Пилипенко, О. Мошинська, К. Яковенко // Вісник Львівського університету. Серія: Філософсько-політологічні студії. – 2019. – Вип. 22. – С. 83–88.ru_RU
dc.identifier.urihttp://fps-visnyk.lnu.lviv.ua/archive/22_2019/14.pdf-
dc.identifier.urihttps://dspace.nlu.edu.ua/handle/123456789/18320-
dc.description.abstractСьогодні під впливом різноманітних технологій відбуваються трансформації усіх ланок суспільного знання. Цей процес торкнувся і філософії, філософського знання, його презентації в освітній діяльності. В умовах інформаційного суспільства та глобалізації відбулося зіткнення двох тенденцій – класичної та посткласичної. Останні спричинили наявність колізій у викладанні філософії в навчальних закладах. Ці колізії стосуються визначення змісту філософії, форм її презентації, навчальної літератури, мовленєвих практик викладання.ru_RU
dc.language.isootherru_RU
dc.subjectфілософське знанняru_RU
dc.subjectосвітаru_RU
dc.subjectвикладанняru_RU
dc.subjectколізіїru_RU
dc.subjectформиru_RU
dc.subjectзасоби викладанняru_RU
dc.subjectнавчальні закладиru_RU
dc.titleСучасні колізії викладання філософії у навчальних закладахru_RU
dc.typeArticleru_RU
Располагается в коллекциях:Наукові статті кафедри іноземних мов № 1

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Moshinska_83-88.pdf273.75 kBAdobe PDFМиниатюра
Просмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.