Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.nlu.edu.ua//jspui/handle/123456789/17251
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorLysytska, Olena-
dc.date.accessioned2019-12-23T19:59:19Z-
dc.date.available2019-12-23T19:59:19Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationLysytska Olena Internet and Video Resources for Teaching Foreign Language to Law Students / Olena Lysytska // Scientific horizons – 2018 : materials of the XIII in. sci. and practical conf. (September 30 – October 7, 2018) : Pedagogical sciences. Philological sciences. Psychology and sociology. – Sheffield, 2018. – P. 68–73.ru_RU
dc.identifier.urihttps://dspace.nlu.edu.ua/handle/123456789/17251-
dc.descriptionThis article examines authentic audio, video, and other online resources and some sites that are important for learning a foreign language. It is emphasized that in order to motivate students to learn a foreign language, it is appropriate to use authentic audio, video and other online resources and sources. These materials can create an atmosphere of real communication. It is concluded that they can be used to achieve such goals as improving teamwork and communication skills, developing student autonomy, increasing motivation, and exploring more in depth about topics.ru_RU
dc.description.abstractУ статті аналізуються аутентичні аудіо, відео та інші інтернет-джерела та деякі сайти, які є важливими для роботи по навчанню іноземній мові. Підкреслюється, що з метою мотивації студентів до навчання іноземної мови доречно використовувати аутентичні аудіо-, відео та інші інтернет-ресурси та джерела. Ці матеріали можуть створити атмосферу реальної комунікації. Робиться висновок про можливість використовувати їх для досягнення таких цілей, як покращення групової роботи та навичок комунікації, розвитку студентської автономії, підвищення мотивації та для більш глибокого дослідження різних тем.ru_RU
dc.description.abstractВ статье анализируются аутентичные аудио, видео и другие интернет-источники и некоторые сайты, которые важны для работы по обучению иностранному языку. Подчеркивается, что в целях мотивации студентов к обучению иностранному языку уместно использовать аутентичные аудио-, видео- и другие интернет-ресурсы и источники. Эти материалы могут создать атмосферу реальной коммуникации. Делается вывод о возможности использовать их для достижения таких целей, как улучшение групповой работы и навыков коммуникации, развития студенческой автономии, повышение мотивации и для более глубокого исследования различных тем.-
dc.language.isootherru_RU
dc.subjectінтернет-ресурсиru_RU
dc.subjectіноземна моваru_RU
dc.subjectinternet-resourcesru_RU
dc.subjectмотиваціяru_RU
dc.subjectмотивацияru_RU
dc.subjectmotivationru_RU
dc.subjectкомунікаціяru_RU
dc.subjectкоммуникацияru_RU
dc.subjectcommunicationru_RU
dc.subjectнавичкиru_RU
dc.subjectнавыкиru_RU
dc.subjectskillsru_RU
dc.titleInternet and Video Resources for Teaching Foreign Language to Law Studentsru_RU
dc.typeArticleru_RU
Appears in Collections:Наукові статті кафедри іноземних мов № 1

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Lisitska-68-73.pdf578.59 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.