Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.nlu.edu.ua//jspui/handle/123456789/16852
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorФедосенко, Наталія Анатоліївна-
dc.date.accessioned2019-10-25T17:48:13Z-
dc.date.available2019-10-25T17:48:13Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationФедосенко Н. А. Цивільно-правовий договір з надання маркетингових послуг : автореф. дис. ... канд. юрид. наук : 12.00.03 / Н. А. Федосенко ; наук. кер. В. Л. Яроцький ; Нац. юрид. ун-т ім. Ярослава Мудрого. – Харків, 2019. – 20 с.ru_RU
dc.identifier.urihttps://dspace.nlu.edu.ua/handle/123456789/16852-
dc.descriptionThesis for obtaining a scientific degree of Candidate of Legal Sciences on specialty 12.00.03 «Сivil law and civil procedure; family law; international private law». – Yaroslav Mudryi National Law University, Ministry of Education and Science of Ukraine, Kharkiv, 2019. The dissertation is dedicated to examining the legal nature of marketing service as an object of civil rights as well as features of marketing services contract as legal ground for providing such services. The kinds of marketing service are determined; signs and objective orientation of marketing services as well as specificity of legal regulation relationship of marketing services providing are defined. The marketing services contract are characterized and the author proposes its classification by criteria of object on: 1) contract, providing scientific and analytical marketing services; 2) contract, providing methodological marketing services; 3) contract, providing executive marketing services. The order of concluding, executing and termination marketing services contract are determined. The content of contract is analyzed; order of responsibility for non-execution or inappropriate execution of the contract is determined.ru_RU
dc.description.abstractДисертація на здобуття наукового ступеня кандидата юридичних наук за спеціальністю 12.00.03 «Цивільне право та цивільний процес; сімейне право; міжнародне приватне право». – Національний юридичний університет імені Ярослава Мудрого, Міністерство освіти і науки України, Харків, 2019. Дисертаційна робота присвячена розгляду правової природи маркетингової послуги як об’єкта цивільних прав, а також особливостей договору – правової підстави її надання. Визначаються види маркетингової послуги, встановлюються її ознаки і цільова спрямованість, а також особливості правового регулювання відносин з надання таких послуг. Здійснюється характеристика договору з надання маркетингових послуг, а також пропонується його класифікація за критерієм предмету на: 1) договір, що забезпечує надання послуг, які відносяться до наукового та аналітичного маркетингу; 2) договір, що забезпечує надання маркетингових послуг, віднесених до методологічного маркетингу; 3) договір, що забезпечує надання маркетингових послуг, що становлять виконавчий маркетинг. Встановлюються порядок укладення договору з надання маркетингових послуг, його виконання та припинення. Аналізується зміст договору, визначається порядок відповідальності його сторін за невиконання або неналежне виконання договору.ru_RU
dc.language.isouk_UAru_RU
dc.subjectмаркетингова послугаru_RU
dc.subjectмаркетингru_RU
dc.subjectдоговірru_RU
dc.subjectрекламаru_RU
dc.subjectпромоушнru_RU
dc.subjectмерчандайзингru_RU
dc.subjectmarketing servicesru_RU
dc.subjectmarketingru_RU
dc.subjectcontractru_RU
dc.subjectadvertisingru_RU
dc.subjectpromotionru_RU
dc.subjectmerchandisingru_RU
dc.titleЦивільно-правовий договір з надання маркетингових послугru_RU
dc.title.alternativeMarketing services contractru_RU
dc.typeBookru_RU
Appears in Collections:12.00.03 – Цивільне право і цивільний процес; сімейне право; міжнародне приватне право

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Fedosenko_2019.pdf277.17 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.