Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.nlu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16718
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorДанільян, О.Г.-
dc.date.accessioned2019-10-02T16:57:44Z-
dc.date.available2019-10-02T16:57:44Z-
dc.date.issued1998-
dc.identifier.citationДанільян О. Г. Методика використання комп’ютерної техніки в процесі викладання соціально-гуманітарних дисциплін / О. Г. Данільян // Навчально-виховний процес: методика, досвід, проблеми : наук.-метод. зб. / Харків. військ. ун-т. – Харків, 1998. – № 8. – С. 20–23.ru_RU
dc.identifier.urihttps://dspace.nlu.edu.ua/handle/123456789/16718-
dc.descriptionThe article draws attention to the need to intensify the process of teaching social and humanitarian disciplines in universities, namely, the widespread use of technical teaching aids and the computerization of the educational process. The experience of using computers in teaching various disciplines at universities gives grounds to assert that a computer reveals the reserves of the educational process and the personality of the student, expands the didactic capabilities of the teacher, and facilitates work, allowing you to transfer the most complex and labor-intensive part of the work to the computer.ru_RU
dc.description.abstractУ статті звертається увага на необхідність інтенсифікації процесу викладання соціально-гуманітарних дисциплін у ВНЗ, а саме − на широке застосування технічних засобів навчання і комп'ютеризацію навчального процесу. Досвід застосування комп'ютерів у викладанні різних дисциплін у ВНЗ дає підставу стверджувати, що комп'ютер розкриває резерви навчального процесу й особистості того, якого навчають, розширює дидактичні можливості викладача, полегшує працю, дозволяючи перекласти на комп'ютер найбільш складну і трудомістку частину роботи.ru_RU
dc.description.abstractВ статье обращается внимание на необходимость интенсификации процесса преподавания социально-гуманитарных дисциплин в вузах, а именно – на широкое применение технических средств обучения и компьютеризацию учебного процесса. Опыт применения компьютеров в преподавании различных дисциплин в вузах дает основание утверждать, что компьютер раскрывает резервы учебного процесса и личности обучаемого, расширяет дидактические возможности преподавателя, облегчает труд, позволяя переложить на компьютер наиболее сложную и трудоемкую часть работы.-
dc.language.isootherru_RU
dc.subjectкомп’ютерна технікаru_RU
dc.subjectметодика викладанняru_RU
dc.subjectсоціально-гуманітарні дисципліниru_RU
dc.subjectавтоматизована навчальна системаru_RU
dc.subjectкомпьютерная техникаru_RU
dc.subjectметодика преподаванияru_RU
dc.subjectсоциально-гуманитарные дисциплиныru_RU
dc.subjectавтоматизированная обучающая системаru_RU
dc.subjectcomputer technologyru_RU
dc.subjectMethod of teachingru_RU
dc.subjectsocial and humanitarian disciplinesru_RU
dc.subjectautomated training systemru_RU
dc.titleМетодика використання комп’ютерної техніки в процесі викладання соціально-гуманітарних дисциплінru_RU
dc.typeArticleru_RU
Appears in Collections:Наукові статті кафедри філософії

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Danilyan_20-23.pdf119.11 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.